Foto bij Chapter 7.

To the right person.

De man die tegenover me zit knikt even. 'Oke, trouwens ik ben Carlisle' Ik kijk hem even aan, hij ziet eruit alsof hij nog maar net 25 is. 'Ik ben Skar Renée' zeg ik zacht. 'Weten we.' Zegt het meisje dat naast me zit. Ik kijk Edward aan, maar hij kijkt snel weg. 'Ehh, oke, kom op met die vragen' De vrouw die volgensmij Esmé heette kijkt naar Carlisle. Haar lippen bewegen heel snel en ik zie Carlisle knikken. 'Zo.. Ben je een vampier?' zegt Carlisle ineens. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Wat? Bedoel je zon wezen met lange hoektanden die bloed uit mensen zuigt?' Ik zie Edward in mijn ooghoeken glimlachen. 'Ja zoiets'mompelt hij. 'Maar, er bestaan ook vampiers die dierenbloed drinken.' Ik trek een vies gezicht. 'Walgelijk, maar vampieren bestaan toch niet?' Esmé begint te lachen. 'Liefje, Ze bestaan wel, Alleen je ziet ze nooit.' 'Maar waarom vragen jullie dan aan mij of ik een vampier ben?' Carlisle glimlacht even naar Edward. 'Nou, eigelijk. Ben je dus een vampier.' Ik voel mijn kaakspieren verstrakken. 'En hoe weet je dat dan zo zeker?' zeg ik zacht. 'Nou,' begint Edward. 'We volgen je een tijdje via je weblog.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'En jullie zijn dan dus ook vampiers?' Carlisle kijkt naar Edward maar hij is niet van plan om te antwoorden. 'Ja' zegt Carlisle rustig.

Reageer (4)

  • Wasilewski

    hihi er was nog 1 ^^
    verder! (H)

    1 decennium geleden
  • Spekkie

    Vaag xD Maar verder!

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    -xx-

    1 decennium geleden
  • BornForThis

    snel verder?(A)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen