Foto bij Zayn Malik

ik wil over een paar hoofdstukken een vraag en antwoord doen.
dus heb je vragen, zet ze hier onder
het kunnen vragen aan mij zijn. aan nila, niall, zayn, harry, liam en louis
ook aan de ouders van de jongens of de eenhoorn die stiekem mee doet

hoor graag van jullie

"Zayn?" "Ja?" "Ben jij verliefd op Niall?" Ik kijk naar mijn handen. Ben ik verliefd op Niall. "Ik.... Ik denk het." Ik voel Liam's blik op die van mij rusten. Ik blijf naar mijn handen kijken. Na wat een eeuwigheid lijkt de duren, komt Liam in beweging. Hij loopt naar mij toe en slaat een arm om me heen. "Dit...Dit had ik niet verwacht." Ik voel een traan over mij gezicht. "He, Niet huilen. Zo erg is het ook weer niet." Maar de kraan is al opengedraaid. Liam slaat zijn andere arm ook om mij heen en probeert mij te troosten. Maar die kraan had lang, heel lang dicht gezeten en kan niet zomaar weer dicht. "Tommo in the house." Roept Louis. "Zayn wat is er?" Harry is zo te horen ook de kamer in gekomen. Ik haal mijn schouders op. Mijn en Liam's T-shirt zijn beide al nat van mijn tranen en de tranen blijven stromen. Louis en Harry hoor ik naar mij toe lopen en knuffelen me. Na een lange tijd lukt het me mijn tranen te bedwingen. Nu stromen ze nog steeds over we wangen alleen kan ik nu weer wat zien. "Waarom huil je Zayn?" "Ii..Ikkk." Liam knijpt vriendschappelijk in mijn schouder. "Ik ben bang." "Waarvoor?" "Ik ben bang dat Niall het niet haalt." "Wij ook." "Maar eerst gaan wij stoppen met de drugs." Liam steekt zijn hand uit. "Wie doet er mee?" Meteen leg ik mijn hand op die van Liam. "Ik" "Ik ook." Harry legt zijn hand op die van mij. "Natuurlijk doe ik mee." Louis legt zijn hand neer. "1 voor alle, alle voor 1" Roepen we met z'n alle. Vanaf vandaag gaat alles veranderen.

Reageer (2)

  • MissUnicorn

    Aan Niall: Weet jij wie er begonnen is met de drugs?
    Aan jou: Hou je van unicorns?
    Welke is jouw favoriete taart?
    Wil je een virtueel koekje?

    1 decennium geleden
  • CliffordIdiot

    Leukkk

    Niall: Waarom vind je jezelf dik???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen