Foto bij Chapter 6.

I'll lead you

'Waarom laat je het gewoon rusten?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik wil weten wat er aan de hand is. Eerst ontvoer je me om me zogenaamd te ontmoeten. Dan mag ik niet met Jacob praten, en dan sleur je me ook nog eens weg bij hem. Wat heb jij?' Hij loopt met een dreigende houding op me af. 'Ik en Jacob haten elkaar gewoon doordat we totaal verschillende personen zijn' Ik schudt mijn hoofd. Waarom weet ik niet, maar ik heb het gevoel dat hij niet compleet de waarheid vertelt. Iets vertelt me dat hij nog wat achter houdt. 'Er is meer'mompel ik. Hij schudt zijn hoofd, en loopt richting zijn huis. Terwijl ik hem volg blijf ik steeds maar vragen stellen in de hoop er iets uit te krijgen. Tenslotte blijf ik voor de deur van zijn huis gewoon staan. 'Ik ga echt wég als je me nu niet vertelt wat er is!' Hij pakt mijn arm beet, en sleurt me mee zijn huis in. De twee meiden die ik eerder heb gezien staan weer voor de deur, maar nu zijn er ook nog drie mannen bij hen. Ze kijken me aan. 'We willen je graag iets vragen, en misschien ook wel wat vertellen..' Ik neem samen met hen plaats aan tafel. 'Jullie mogen wat aan mij vragen, als ik daarna jullie ook wat mag vragen.'

Reageer (3)

  • mOoNx

    snel verder

    -xx-

    1 decennium geleden
  • Parachute

    verder!

    1 decennium geleden
  • carminia

    Leuk, snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen