"H-h-h-oi?" mijn mond viel wagenwijd open. Wat doet hij hier in godsnaam in Amsterdam! En waarom praat hij tegen me? Ow ja juist tuurlijk, omdat ik hem herkende. Sietske gaf mij een klein duwtje, "Hey u alive?" ik keek richting Kai en weer terug naar Sietske. "Ik denk het niet" zij ze en schudde mij even door elkaar. Kai bleef ons aankijken met een vriendelijke glimlach op zijn gezicht "KAI! Ya!" ok nu hoor ik nog een bekende stem er bij ook! Ik keek naar rechts, en ja hoor ik had het goed... Sehun. "Yah hyung! Waar was je nou weer?" Sietske keek mij aan "Wie is dat nou weer?" ik lachte, want ik had ooit wel wat over Sehun gezecht, mja she isn't such a kpop lover so yeah. "Sehun..." is het enigste wat uit mij kwam terwijl ik veeeeeeeel meer wou zeggen. "Hehe ze is dikke fan van jou groep Kai" Kai knikte "van Sehun vast ook" "Sehun?" "Ja dat ben ik.. jij bent zeker niet bekend met kpop?" Sietske keek mij aan en knikte "Alhoewel ik vind B1A4 en NU'EST enzo wel goed, maar ik houd mezelf meer bezig met rock en metal bandjes, Daniëlla ook wel, maar alsnog zij is dikke kpop addict" ik wist niet hoe zij zo rustig kon zijn, want ik flippem hier in mijn hoofd! Sehun en Kai recht voor mijn neus, i can't believe my own eyes. "Daan zeg eens wat!" zij ze en gaf me een stootje. "Ah, eh sorry.. Daniëlla imnida" en ik boog 90 graden voorover, en Sietske keek mij aan van Wtf "Aah je kent ook beetje koreaans zo te merken, en ook de aziatishe cultuur een beetje?" Vroeg Kai, ik knikte. OEF! gelukkig nu ben ik wel beetje rustig, maar het voelt zo awkward aan.. "Hey vraagje, waarom zijn jullie hier in Amsterdam eigenlijk?" vroeg Sietske, ik wou het eigenlijk vragen maar goed ik krijg alsnog het antwoord. "Uhm ja vrij dagje met heel EXO-K, de rest loopt ergens anders rond" ik lette niet op het antwoord van Kai sinds ik stroopwafel ijsjes zag staan, en liep er zo naar toe zonder dat ik het in de gaten had. KLETS! "Oef sorry" zei ik direct, ik keek op en zag een koreaanse man met blond haar ineens voor me staan "SHUO?!" wow dit is mijn geluks dag! "Oh Anyeonghaseo(Hallo)!" zij hij met een glimlach. Hehe echt een goede leider voor EXO-K, beter dan Krisu the Galaxy oppa hehe. "Jinja Mianhaeyo (Echt waar sorry)" "Het is al goed, hey je kent mijn naam trouwens?" ik knikte, en op dat moment werd ik naar achteren gesleurd door Sietkse, terug naar Kai en Sehun. "Waarom liep je weg? En wie was die dude?" ik lachte, "Suho, ook van exo, it is my lucky day" zij ik, "OH SMSJE VAN AUSTIN!!!" riep ze direct "OMG OMG OMG DAAN HELP! Hij wilt mij morgen mee uit eten nemen!!" Ik sprong met haar alle kanten op, Austin is awesome ben ik totaal mee eens. "HEUY! IT IS BOTH UR LUCKY DAY!" Riep ik, de 3 jongens lachte. "Willen jullie een keer naar Korea komen? Zou wel leuk zijn, stellen we jullie wel voor aan de meidengroepen bij ons, F(X) en Girls Generation" Zij Suho die er bij kwam staan, ik keek hem met een glimlach aan "YES! I want!! TIFF JESS AMBER!!!" Riep ik als een klein kind van 5 jaar oud. "Ik neem aan dat hun je favo zijn" lachte Kai, "We houden wel contact met jullie" zij Suho en we wisselde nummers uit, hellaas moesten ze al richting het vliegveld toe, en wij naar mijn huisje.
Eenmaal thuis werd ik gelijk begroep door mijn lieve 4voeter Golden, een lieve grote Husky teef. "Awhh je hebt een husky, why u never told me?" ik lachte, "Ik wou haar als verassing laten zien, is ze niet liefug?" zij ik, en gaf Golden een kusje op haar hoofdje, waardoor ze een zacht blafje uitliet van blijheid. "Shall we go to bed? it is late" zij ik, Sietske knikte, "Waar wil je slapen? Bank, Logeer kamer of bij mij op kamer?" "Bij jouwww, dat is gezelliguuuurrr" ik knikte.
Eenmaal omgekleed in onze pyjama's en al, lagen we in ons bed nog uren te kwebbelen wat er allemaal is gebeurd en al. 5 uur, tot 5 uur in de ochtend hebben we onszelf wakker gehouden, en nu doen we onze oogjes dicht en gaan we slaapjes doen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen