Chapter O59
Jasmin
"Nils kan ik bij jou logeren?" vraag ik terwijl ik samen met Nils, Elsa's huis uit loop. "Tuurlijk kan dat schat" zegt Nils en kijkt me lief aan. Samen met Nils lopen we naar zijn huis. "Ik heb geen pyjama" zeg ik als we op zijn kamer zit. "Hier" zegt Nils terwijl hij een voetbalbroekje en een veel te groot shirt naar me toe gooit. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Ik pak van dat make up weg haal spul ( ik weet niet hou dat heet ) wat van zijn moeder is en haal mijn make up er af. Ik doe mijn haar in een staart en loop Nils zijn kamer in. Ik zie dat Nils ook al zijn pyjama aan heeft, nou pyjama het is een joggingsbroek en hij heeft geen shirt aan. "Mooie sixpack hoor" zeg ik lachend en kruip zijn bed in. Nils doet het ligt uit en komt naast me liggen. Ik ga op zijn borst liggen. Hij slaat zijn arm om me heen en ik geef hem een klein kusje op zijn wang. "Wat was er eigenlijk vanmiddag met Daan?" vraagt Nils. "Leg ik morgen wel uit" zeg ik. "Is goed, slaap lekker" fluistert hij in mijn oor en met die woorden val ik in slaap.
Nils
Ik schiet wakker. "Goede morgen" zegt Jasmin vrolijk, die nog steeds naast me in bed ligt. "Good morning beauty" zeg ik. "Over dat van gisteren" zegt Jasmin en kijkt me serieus aan. "Ja?" vraag ik. "Nou.. Daan vind me leuk" zegt ze. "Wat?" vraag ik geschrokken.
Reageer (7)
Draamaaa!x En SIXPACKPOWeerrr
1 decennium geledenOMG SNEL VERDAAAHHHHH X
1 decennium geleden