Foto bij I fell for you ~105~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Chyna2001

    Ik antwoord kort :-)

    1. Grappig
    2. Super origineel
    3. Kei goeie schrijfstijl! (high five, kben ook 13)
    4. heel erg origineel en ze is slim :-P
    5.Neen hij is goed zoals hij is.
    6.Die leerkracht, kweenie meer hoe die noemt, (de ex van jess daar) is een DIKKE VETTE KLOOTZAK
    7.SUPERGEWELDIG
    8. SUPERGEWELDIG

    1 decennium geleden
  • Unicorn123

    Heeeel leuk maar ik ben slecht in die vragen te beantwoorden maar in een woord vindt ik het verhaal : Geweldig

    1 decennium geleden
  • Avalos

    1. Ik vind alles wel goed bedacht. Je gaat bijvoorbeeld niet heel de tijd over een onderwerp schrijven.
    2. Ik vind de verhaallijn wel leuk maar dat met die sleutel en het compas wat minder. Het past niet echt bij het verhaal. De rest is helemaal super!
    3. Wow, ik wist niet dat je 13 was. Je hebt echt een geweldige schrijfstijl, hij leest echt heel fijn.
    4. Ik vind Jessica echt geniaal. Ze geeft vaak grappig comentaar op mensen.
    5. Ik vind dat hij wel wat aan de zachte kant is. Ik stoor me er overigens niet aan hoor.
    6. Ik ben het eens met Dorriiee. Ik haat Zac.
    Voor de rest vind ik dat je Perkamentus wel goed hebt afgebeeld. Hij is precies zoals in de film.
    7. Ik vind ze precies goed
    8. Ik vind de kleuren wel een beetje irritant maar de rest is gewoon goed.

    Alsjeblieft :)

    1 decennium geleden
  • weirdsister

    Hahaha vier flessen zijn niet te veel. Nee joh! (Hoor het sarcasme)
    En hoevaak kan ik het nog zeggen : Ze zijn zo cute samen!

    1: Ik vind het best wel geniaal, je hebt steeds leuke ideeën voor het verhaal en dat maakt het dan niet al te langdradig.
    2: Het is een leuke verhaallijn, alleen er gebeuren veel dingen achter elkaar wat het lastig maakt om dat te onthouden ik zou het leuker vinden om 1 plot te hebben maar dat gebeurt er nu toch ook met die sleutel en het horloge?
    3: Je bent even oud als ik dus ik zie de leeftijd niet echt als een probleem denk ik ^^ en ik vind dat je schrijft als iemand die al ouder is. Je hebt nog heel soms spelfouten die je waarschijnlijk over het hoofd had gezien.
    4: Eh, ik denk dat het een normaal personage is. Maar ze is ook niet zo meisjesachtig ofzo wat het leuker maakt en niet zo standaard
    5: Sev is inderdaad heel erg soft en zo, ik denk dat je iets beter in hem zou kunnen inleven (iets wat ik niet kan want het zo'n ingewikkeld personage)
    6: Mijn enigste opmerking: Zac is een fucking klootzak
    7: Perfect, want het is niet te kort en niet te lang
    8: Eh ik weet niet of het de bedoeling is maar de achtergrond is bij mij bruin en de tekst is grijs, dus ik zet hem de hele tijd in zo'n ander ding, iets op de iPad. Dat maakt het fijner om te lezen. Voor de rest is het wel goed ^~^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen