Nieuw hoofdstuk, ik probeer nu elke dag een ander hoofdstuk te posten.


Wedstrijd:
Wie kan er raden wat er gaat gebeuren?


Wie het raad krijgt iets maar ik weet nog niet wat. Als je denkt te weten wat er gaat gebeuren moet je me een pb bericht sturen met onderwerp: Wedstrijd.
Niet in een post zetten want dan telt hij niet mee.
En misschien krijg ik nog wel insiratie van jullie ideeën maar ik weet wel al wat er gaat gebeuren maar het kan altijd.

Natuurlijk, net als ik met wat bezig ben gaat de telefoon. Mijn moeder is natuurlijk ook met iets bezig dus moet ik de telefoon maar weer pakken. Ik sta zuchtend op en loop naar onder toe. Daar pak ik de telefoon van de haak en neem op. ‘Met Naomi blablabla… Als je nog lang wilt leven zou ik nu ophangen…’ ‘Heey Naomi, met Stef, ik heb van wat mensen gehoord dat HIJ naar Nederland komt.’ ‘Echt? Cool, mag ik dan een duiveltje worden?’ Ik hoor Stef iets tegen haar moeder zeggen door de telefoon maar dan antwoord ze. ‘Dat was je al dus jammer, je kan niet alles hebben.’ Ik grijns naar de muur en zeg ‘Ik wel hoor, ik krijg alles wat ik wil, maar vertel me nou eens wie die Jezus is.’ ‘Weet je dat nou echt niet, lees je geen bladen en kijk je geen tv?’ zegt Stef bestraffend. ‘Sorry maar ik heb het te druk met andere dingen om naar Jezus goddelijke lichaam te kijken.’ ‘Nou ja, je weet wel wie HIJ is, JB natuurlijk!’ ‘Ik heb niks met Jonas Broertjes, dat weet je toch?’ ‘Nee, die niet, Justin Bieber natuurlijk, de goddelijkste van allemaal!’ Ach natuurlijk, weer zo iemand. Stef is altijd fan van iemand. De meeste tijd hou ik het niet bij maar ik wordt er gekker van dan zij van mij (denk ik dan). ‘Ooh, moet ik die kennen?’ vraag ik verbaasd. Stef denkt altijd dat ik alle mensen ken waar ze fan van is. Natuurlijk moet ik dan ook alles over ze weten anders denkt Stef dat ze me niet interesseren. (Tuurlijk is dat ook zo maar ik wil haar niet teleurstellen). ‘Ja gek, die moet je kennen ja, hij is de beste aller tijden en natuurlijk is hij hartstikke knap.’ ‘Ja, ik val ook op jongetjes met een beugeltje, een kilo gel in zijn haar en een grote hartjesbril, die zijn echt sexy…’ zeg ik plagerig door te telefoon. Stef zucht en zegt dan ‘Nou nee, ik hou meer van JB types maar hijzelf natuurlijk het meeste.’ ‘Ja Ja, Stef, zal ik maar ophangen zodat je verder kunt dromen over Jezus.’ ‘Kom op doe niet zo flauw, ik wou alleen weten of je meegaat naar zijn concert.’ ‘Waarom zou ik mee gaan een concert van iemand die ik niet ken?’ ‘Dan kom je morgen naar me toe om samen muziek van hem te luisteren en kun je ook zien waarom hij zo geweldig is.’ Ach god, daar zat ik echt op te wachten. Een hele middag naar muziek luisteren van dat joch. Met Stef erbij is het nog erger, ze gaat dan weer allerlei “geweldige” dingen over hem zeggen zoals hoe goed hij is in zingen, dansen, liedjes schrijven en hoe aardig, stoer, knap hij wel niet is. Bah, ik ga liever gewoon dood. Maar ik vind het zo stom voor Stef want tegen mij kan ze zoveel praten als ze wil, ik begrijp haar op bijna alle punten (ja bijna alle punten, je weet wel welke niet) en zij begrijpt mij hoewel ik wel weet dat ze me soms niet begrijpt en dat begrijp ik zelf wel dat ze het niet begrijpt van mij (:P). Ik zucht even zachtjes in de hoop dat ze het niet hoort en zeg dan dat ik morgen wel zal komen. We zeggen elkaar gedag en ik hang op. Tjezuhss, nu zal ik maar wat op moeten gaan zoeken over die Justin want anders dan krijg ik morgen een hele preek over hoe ik het haar kan aandoen om niks over haar idolen te weten. Als ze elke week weer een ander idool heeft, hoe wil ik dan weten waar ze allemaal wonen, welke liedjes ze hebben gemaakt etc. Ik ga weer naar boven en zet mijn computer aan. Gelukkig is hij niet zo sloom als die eerste die we hadden, daar duurde het wel zeker 10 minuten voordat je je kon aanmelden, natuurlijk moest je dat nog 5 minuten wachten tot het bureaublad geladen was en voordat internet het deed was ik inmiddels al grijs geworden. Ik ga naar Youtube en tik Justin Bieber in. Ik krijg een hele lijst waar ik er eentje aanklik. Het duurt even voor hij geladen is (10 seconden maar ja :p). Er verschijnen 2 jongens in beeld die een spel aan het spelen zijn. De ene jongen zegt wat en neemt zijn telefoon op. Dan begint het liedje. Gadver, ik vind het nu al niks, hij is jong en doet zich stoer voor, hij zingt als een meisje en het meisje in clip vind ik ook al niks. Jippie en morgen moet ik dus een hele middag hier naar luisteren, dan luister ik liever naar Avril Lavigne en Lady Gaga. Dat is meer mijn soort muziek. Ik zet het liedje al af na 20 seconde en zet Avril Lavigne- Don’t Tell Me op en daarna Skater Boy en Girlfriend. Mijn soort muziek. Echt niet dat ik naar dat joch zijn concert ging. Bekijk het even!



Doe allemaal mee met de wedstrijd!
(yeah)

Reageer (5)

  • holdalittle

    JB Is Supeeeeer !
    <3<3<3

    1 decennium geleden
  • Sgatjee

    muwhaaah,,JB zingt als meisje klooptt!!!
    Maar tog issie lekkaar(H)

    1 decennium geleden
  • Brightness

    verdéérr'

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    verder!:D

    1 decennium geleden
  • Lovebreaker

    Wie doet er mee met de wedstrijd?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen