Foto bij Hoofdstuk 85

Hallotjes!!
Het is alweer een tijdje geleden zeg.
Sorry lieverdjes dat ik jullie boos heb gemaakt bij het vorige stukje!!
Ik had de afgelopen maanden niet zoveel inspiratie voor dit verhaal maar wel voor andere.
Maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik eerste dit verhaal af moet hebben voordat ik een nieuwe start op Q.

Hoe gaat alles eigenlijk met jullie??

Sorry dat dit geen groot stukje is;
wilde alleen even laten weten dat ik nog weet dat dit verhaal bestaat en dat ik nog leef :P

Xx,
Storiesxx3 (Chelsea)

Ik gooi de deur van mijn appartement dicht en luister of er iemand thuis is, maar ik hoor niks dus dat kan betekent dat llja niet thuis is. Ik trek mijn jas uit, gooi die op de trap en wandel de woonkamer in. Ik plof neer op de bank en staar voor me uit. Gister was mijn laatste dagje in Italië en het was een super dagje. Charlie had me meegenomen naar één of andere berg en daar zijn we opgeklommen. Bovenop vertelde Charlie dat hij voor mij wilt gaan en dus wilt breken met Esther. Ik heb ook meten gekozen. Ik ben van plan om morgen naar Engeland te gaan en tegen Peter te zeggen dat we niet meer samen kunnen zijn. Ik houd ontzettend veel van hem maar ik kan het hem niet aandoen om verliefd op iemand anders te zijn en dat niet tegen hem te zeggen, daarvoor geef ik te veel om hem. Ja ja, ik weet dat ik een bitch ben maar ik kan toch ook niks aan mijn gevoelens doen. Charlie zou vanavond tegen Esther zeggen dat het afgelopen is tussen hen. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen. Mijn mobiel gaat en ik neem gelijk op, zonder te kijken. “Hé schat”hoor ik aan de andere kant van de lijn en mijn hart lijkt bijna op de grond te vallen. Peter. “Hé”zeg ik zacht omdat ik eigenlijk totaal niet had verwacht dat hij zou bellen. “Hoe was je terugreis? Nog problemen gehad?” “Nee gelukkig niet.” “Wat is er? Je klinkt zo anders.” “Uhm… Ik…” “Je bent vast moe.” “Uhm… ja ik ben moe.” “Nou dan heb je nu even geluk, mijn baas roept me net dat ik weer aan het werk moet. Ik bel je vanavond anders misschien nog wel even. Doei, love you.” “Love you too”komt er zacht uit mijn mond en hoor dan een pieptoon. Ik voel me nu echt zo slecht. Peter verdient dit niet. Hij is eigenlijk gewoon te goed voor deze wereld. Ik gooi mijn mobiel snel naar de andere kant van de bank en ga onderuit gezakt zitten. Ik kijk naar het plafond en er schieten allerlei herinneringen door mijn gedachten. Herinneringen met Peter maar ook met Charlie. Ik sluit mijn ogen en probeer alles even te vergeten alleen gaat dat niet zo makkelijk.

Reageer (2)

  • Girlicious

    NEEEEEEEEEEEE!!!!!.
    Ze moet niet voor die zielepoot kiezen!
    Weet je nog 'peter is beter'
    Ik bedoel Peter is echt een schatje mann.
    Dir verdient hij inderdaad niet madam.
    Esther ergens wel, die was best n bitch de laatse tijd
    Met mij is alles goed hoor, en met jou honnepon?
    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • xSmallx

    Noooooooo! Niet het uitmaken!!!!

    Oké, het is wel zo eerlijk tegenover Peter, maar toch vind ik het NIET LEUK!!

    Schrijf je snel weer verder??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen