Foto bij Chapter 1.

You think you're a star.

Ik sluit mijn computer af, en sta op. 'Dat was werkelijk geniaal filmpje. Dat zal ook wel weer veel bekeken worden.'roept mijn vriendin Faye enthousiast.'Ik weet het' Ik, Skar Renée, ben een soort van internetster. Mijn leven wordt uitgebreid beschreven in mijn videoweblog maar om het leuk en interessant te houden maak ik er een soort show van. Vol trots kijk ik om me heen. Op de klok zie ik dat het inmiddels al elf uur s'avonds is. 'Oh, ik moet maar eens gaan. Anders ben ik te laat thuis' Faye pakt haar jas van mijn bed. Ze geeft me een knuffel, en loopt de deur uit. Ik kleed me meteen om, en kijk dan uit het raam naar buiten. Ik kan haar nog zien lopen. 'Psst' Verschrikt draai ik me om, in de ogen kijkend van een jongeman. Zijn prachtige, goudbruine ogen. Ik zet een voorzichtige stap naar achteren toe. 'Wie ben jij?' Hij glimlacht alleen maar, en geeft me geen antwoord. Ik haal rustig adem. Niet in paniek raken, fluister ik mezelf steeds toe. Mijn hart begint sneller te kloppen. Ik kan geen stap verzetten, en kijk alleen maar naar zijn bijna witte huid. Hij grijpt mijn hand beet. Met mijn gezicht druk ik angst uit. Nog voor ik kan gillen legt hij zijn hand op mijn mond, en sleurt me mee mijn kamer uit.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen