Foto bij 008

Kayla POV

'Een van jullie is het meisje wat Harry bedoelt zeker niet. Er zijn namelijk 10 meisjes hier waarvan we zeker weten dat ze het niet zijn. Ieder meisje in een andere kamer. Ik verzoek jou Brigitte om je tas te pakken en de kamer te verlaten.' Iedereen kijkt Lou verbaasd aan. 'Ze heeft blond haar, blauwe ogen en een klein kuiltje in haar linker wang als ze lacht. Jij hebt geen kuiltje in je wang als je lacht.' Brigitte zucht een keer diep waarna ze haar tas van de grond pakt en ons alle drie een knuffel geeft.
'Dames dan gaan we nu verder. Jullie doen beide aan de beschrijving van Harry.' We knikken beide en Lou gaat verder met haar verhaal. 'Waar zijn jullie op de metro gestapt?' 'West Kensington.' Zeg ik meteen. 'Paddington.' Zegt Rosalie met veel meer overtuiging dan mij. Lou knikt en schrijft onze antwoorden op. 'Hoelaat hebben jullie de metro gepakt?' 'Even denken de laatste les was om half vier afgelopen toen heb ik mijn vaste contract gekregen. Zeg dat ik tussen vijf en half 6 de metro naar huis had.' Lou knikt. 'Ik had de metro van vier uur.' Zegt Rosalie. 'Ik heb voor nu genoeg informatie bedankt. Ik bel Harry even op en dan kom ik terug met de uitslag.'

Een half uur later komt Lou samen met Paul de kamer ingelopen. Paul begroet ons vriendelijk waarna hij naast Lou gaat staan. 'Wij hebben zonder dat jullie het weten jullie facebook en twitter bekeken om te kijken of de antwoorden op de vragen ook echt kloppen.' Begint Paul waarna Lou verder gaat. 'Jullie lijken beide de waarheid te spreken. Harry had om 20 over vijf de metro Barons Court er is dus een grote kans dat jij het meisje bent dat Harry bedoelt Kayla.' 'Sorry Rosalie we moeten jou naar huis sturen.' Gaat Paul weer verder. Rosalie knikt. 'Ik had het eerlijk gezegd al gedacht.' Ik geef haar nog een knuffel waarna ook Rosalie haar tas pakt en de kamer verlaat. 'Gefeliciteerd Kayla jij mag vanavond met nog tien andere het concert bijwonen.' Ik haal een keer diep adem en schudt mijn hoofd. 'Ik wil dat concert eigenlijk niet bijwonen. Al die gillende meisjes ik word er niet goed van. Zou ik achter kunnen wachten?' Verbaasd kijken Lou en Paul me aan maar knikken al snel. 'Ja natuurlijk kan dat.'

'Je kunt hier wachten. In de koelkast staat drinken en zoals je ziet staan er op tafel allerlei lekkernijen.' Ik bedank Paul waarna hij weer wegloopt. In de hoek van de kamer staat een televisie aan. Je kunt iedereen de zaal in zien komen. Ik zet het volume zachtjes en neem plaats op de bank tegenover de televisie. Dit was de enige avond dat de jongens geen voorprogramma hadden. Dit kwam omdat Bradley, de zanger van The Vamps een keelontsteking heeft.

Dankjulliewel!! Ik stond gewoon helemaal bovenaan in de top! I LOVE YOU!! xx
Jullie reacties doen me trouwens echt onwijs goed het is mooi om te lezen wat jullie van de story vinden!

Reageer (6)

  • AshIrwinx

    Goed geschreven!
    Een supper leuk hoofdstukje!
    Snel verder
    dikke kus yaellexmalik.
    (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Krijgen we vandaag nog een stukje?
    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • BiebStyless

    nieuwe abo!!
    snel verder i love it!
    xx

    1 decennium geleden
  • BELIEVExME

    Jij gaat nu een nieuw hoofdstuk schrijven.
    Nu. NU! NUUUUUUUUUU!!!!!
    Leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • CarrotGirll

    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen