Vorig hoofdstuk:

Frank ontdekt de echte identiteit van Koen.

Dit hoofdstuk:

Frank ontdekt de echte Koen Van Iekens.

"O nee" denkt Frank. " Ik moet iets doen. Volgens die bullebak van een Gordondo loopt de echte Koen hier rond. Hij moet me helpen." Dan gaat hij op pad.Toen deed hij een berekening over hoe laat het is. "Oké, het was 9:32 als we de tijdreismachine uitstapten. En we zijn vijf uur op pad geweest door deze tijd *, dus dat is al 14:32 , dan zijn we één uur op pad geweest naar de knop * dus 15:32 en 10 minuten installeren (*) is 15:42,en 1 minuut als ik de echte identiteit van Koen ontdekte (*²) is 15:43 en nog 1 minuut berekenen is in totaal 15:44, ik moet me echt haasten" zegt hij. Om 21:03 heeft hij hem nog niet gevonden. "Ik zal maar een schuilplaats zoeken voor de nacht." denkt hij. Maar de schuilplaats die hij vond,is al bezet. "Oh, sorry."zegt hij beleefd. Het is wel een mens."Wacht eens even, ik ken jou van ergens. Nu ken ik jou!" roept hij uit. Voor zijn neus zat, de echte Koen Van Iekens! " Wie ben jij , jongeman?" zegt hij" Heeft Gordondo jou ook ontvoerd?" "Jazeker."antwoordt Frank "Ik zal even opschuiven, dan kun je ook slapen." " Ja, zodat we morgen vroeg kunnen opstaan." " Hoezo?" vraagt Koen." Morgen begint de Guldensporenslag." "Maar dat is een ramp!" roept Koen uit."Dan moeten we zeker vroeg uit de veren, zodat we snel met het tijdoliet een tijdreismachine kunnen maken met hout, en dat we zo snel mogelijk kunnen vertrekken, voordat ze beginnen!!!"









* :zie hoofdstuk 6 : Oen Van Kiekens
(*) zie hoofdstuk 7: De knop
(*²) zie hoofdstuk 8: Verraad

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen