Vorig hoofdstuk:

Frank en Koen ontdekken een moderne knop bij een zeldzaam kristal en Koen installeert deze.

Dit hoofdstuk:

Frank ontdekt de echte Koen.

"Koen, wat bezield je?!" roept Frank. " Je bent met beide voeten in mijn val getrapt! Denk je nu echt dat ik een onbekend iemand ga meenemen op een reis door de tijd? Mooi niet! Bovendien dwaalt de echte Koen hier rondt!" zegt die."Wie ben je dan echt?" vraagt Frank. " Aan gezien ik nog meer kinderen wil dumpen in het verleden, en jij het niet meer kan doorvertellen,zal ik mijn masker is afdoen." en de valse Koen deed zijn masker af. " Gordondo Bandido, !?" roept Frank verbaasd. Gordondo Bandido is de ex-eigenaar van het Italiaanse restaurant " T' Belgische Italië". Maar iedereen die daar ging eten, werd superziek. Het gevolg? Gordondo ging failliet. " Ik wil wraak nemen op iedereen. Toen ik Koen leerde kennen, ontdekte ik dat hij een tijdreismachine heeft uitgevonden. Ik klopte hem knock-out , en ik ontvoerde hem naar deze tijd. En dat ga ik met de rest van het land ga doen." zegt Gordondo. "Lafaard!" riep Frank hem toe. "Oh, hebben wij praatjes?" zegt Gordondo" Ik vertrek! En overleven zul je niet want... het is morgen de Guldensporenslag!" "WAT!?" roept Frank. Ondertussen flitste Gordondo al weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen