Vorige hoofdstuk:

Frank neemt een kijkje in het verleden en Koen ontdekt dat de tijdreismachine geen terugreisknop heeft.

Dit hoofdstuk:

Frank en Koen gaan op zoek naar spullen om een knop van te maken.

Koen en Frank duiken weer de tijdkleerkast in zodat ze klaar zijn om op zoek te gaan naar spullen om een knop van te maken. Dan gaan ze op pad. Na een halfuur stappen komt het duo in de buurt van een grot. In die grot ligt een stuk kristal te schitteren. "Kijk daar Frank." wijst Koen " Daar ligt tijdoliet, de bron van het tijdreizen. Op een dag vond ik tijdoliet en bouwde er een tijdreismachine mee. Zonder dat kostbaar kristal zou je allergrootste droom nooit kunnen vervuld worden. Rond het tijdoliet liggen altijd dingen die maar in de toekomst worden uitgevonden. Om het tijdoliet te vinden, heb ik superveel obstakels moeten doorstaan, zoals bliksemstampers. Hier liggen ook tv's, computers, mijnen.." "En moderne knoppen ?" vraagt Frank " Kan, hoe raad je dat?" " Omdat daar er eentje licht" antwoordt Frank en hij wijst naar een plek vlak naast Koen. "Alle atomen nog aan toe, je hebt gelijk! Daar kan ik mee aan de slag!" zegt Koen. Ze gaan terug naar de tijdreismachine en Koen installeert de knop. Ze trekken hun normale kleren weer aan en stappen in de cabine. Opeens duwt Koen Frank de cabine uit en laat de tijdreismachine 10 meter stijgen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen