Vorige hoofdstuk:

Koen vertelt over de tijdreismachine en hij en Frank reizen door de tijd.

Dit hoofdstuk:

Frank neemt een kijkje in het verleden en ontdekt iets vreselijks.

Frank en Koen stappen de tijdreismachine uit. "Wow, zó cool!" roept Frank uit. "Laten we een kijkje nemen" stelt Koen voor."Maar eerst, andere kleren aantrekken!" "Waar is dat goed voor? Wat is er mis met deze kleren?" vraagt Frank zich af. "Zodat we niet opvallen tussen de andere mensen ,slimpie! Gelukkig is er de 'tijdkleerkast' , een machine waar je letterlijk moet induiken en als je er terug uitspringt, heb je de kleren aan die bij die tijd passen, leuk hé!Ik heb natuurlijk hem mee, hij staat altijd in de tijdreismachine." zegt Koen. "Ik snap echt niet waarom ze u 'Oen Van Kiekens ' noemen, je bent echt een genie!" zegt Frank. Als ze eenmaal hun kleren aanhadden, gaan ze op pad. Ze zien echt superveel. Als ze 5 uur later bij de tijdreismachine aankomen, springen ze weer de tijdreismachine in. " Jammer dat we al weg moeten." treurt Frank. "Je mag altijd naar het labo terugkeren als je een nieuwe tijdreis wil maken. Maar niet elke dag, oké?" troost Koen. Maar als Koen op de knop van de terugreis wil klikken, blijkt het dat er niet eens een knop voor de terugreis staat."Eu, ik denk dat we niet meer naar huis kunnen. Ik heb er geen knop om terug naar het heden te reizen opgezet." bekent Koen "WAAAAT ?" roept Frank " Ik hou wel van het verleden,maar ik wil niet voor eeuwig in het verleden gevangen zitten! Nu begrijp ik waarom ze u Oen Van Kiekens noemen!" Geen paniek, ik kan met enkele spullen uit deze tijd een nieuwe knop maken. We zullen hier niet voor eeuwig zitten,dat beloof ik u."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen