Hoii
Zo sorry dat ik donderdag niet heb gepost. Ik wilde wel en was dan ook blij dat ik wifi in het gastgezin had dus ik kon ook wel.
Maar ik ben donderdag ergens tussen mijn telefoon uit zetten voordat de musical (WICKED!!!) begon en terug in het gastgezin zijn, hem kwijtgeraakt.
Dit betekend helaas voor jullie dat ik minder ga posten omdat ik nu dus minder stukjes heb en de kleine dingen die ik op mijn telefoon had getypt kwijt ben. Daarbij kan ik nu dus ook niet meer op mijn telefoon schrijven want ik heb wel een andere maar die is gewoon veel kleiner en dat typt niet zo fijn.
Maar goed, Londen was echt geweldig! Ik heb gewoon één nacht in dezelfde stad als One Direction geslapen. Helaas zaten wij in zuid-Londen waar de eerste nacht drie kinderen zijn vermoord... Een beetje een achterbuurt dus.
Anyways, als je dit helemaal hebt gelezen, reageer dan alsjeblieft met de woorden: 'R.I.P. telefoon van Noëlle en Londen was Awesome!'
O en ik heb een echt Londens accent gekregen/ ")
Lots Of Love.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Shanx_x

    Leuk stukje

    Xx

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    May Belle is volgens mij ook wel een beetje een apart wijf...

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • limerence

    Liam mag mij wel zo intiem omhelzen ^^
    Krijgt hij er ook nog gratis een kusje bij :D!

    1 decennium geleden
  • luukdejongx

    R.I.P telefoon van noëlle en Londen was awesome! Haha snel verder!

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Ik vind die interviewster ook een beetje raar....
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen