Foto bij Happy birthday

Die morgen werd Severus vroeg wakker, hij sprong uit zijn bed en liep naar de huiskamer. Daar zat tot zijn verbazing zijn moeder al. ''Mam?'' vroeg hij verbaasd. ''Wat doe jij hier?'' ''Ik ben expres heel vroeg opgestaan, ik heb een verassing voor je, we moeten alleen even wachten op je vader, kom maar n zitten, dan ga ik hem wel even halen.'' Snel liep ze de kamer uit. Severus was verbaasd, wat zou die verassing zijn, had het iets te maken met zijn verjaardag?
Hij hoorde iemand zachtjes de trap afkomen, en toen: Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria... Zijn vader en moeder kwamen binnen met een groot cadeau. Was dat voor hem? ''Omdat we je verjaardag gisteren vergeten zijn, vieren we hem vandaag!'' Riep zijn moeder blij uit. ''Hier is je cadeau, maak maar open, of wil je eerst een stukje taart?'' ''Eigenlijk heb ik best wel honger, eerst maar een stukje taart'' Hij was blij, het was dan wel een dag later maar ze vierden zijn verjaardag toch. Zijn moeder sneed de taart aan. Hij kreeg een lekker groot stuk. Deze taart was de lekkerste die hij ooit had geproefd, maar misschien was het het idee erachter. ''En nu je cadeau openmaken, je vindt het vast geweldig!'' Riep zijn moeder enthousiast uit. Severus was best nieuwsgierig, wat zou het zijn, hij had nooit gezegd dat hij iets graag wou hebben. Dan moesten ze zelf bedacht hebben wat hij graag wou hebben. Maar hij liet nooit duidelijk zien wie hij was. Met trillendde vingers maakte hij zijn cadeau open. "Wat?!'' riep hij overdonderd uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen