Foto bij W24

Bloom en Tecna verschenen weer in het kantoor van Faragonda. Al bij al waren ze nog geen tien minuten weggeweest.
“We hebben gezegd dat u over een paar dagen contact opneemt om te horen hoe alles gaat daar”, zei Tecna meteen.
“Uiteraard”, zei Faragonda. “Bedankt, meisjes. Hoe is het met haar broertje?”
“Hij werd geopereerd”, zei Bloom. Ze keek even naar Tecna. “Die man wist ook al dat ik een Almightixfee was.”
“Ik denk dat de meeste ouders van meisjes op Alfea dat intussen wel zullen weten”, zei Faragonda. “Of toch van degenen die bang van je zijn.”
“Maar wat als die ouders iets zouden…”
“Bloom, maak je alsjeblieft niet druk. Die ouders weten ook wel dat ze niets kunnen doen zolang je niets verkeerd doet. Iedereen weet intussen dat Lichtrots je voorlopig niet zal veroordelen en dat ze daar ook hun redenen voor hebben.”
“Ik wou dat ze allemaal niet zo bang van me waren”, verzuchtte Bloom.
“Dat begrijp ik. Maar Bloom, ik denk dat Leandra, als ze terug is, haar angst wel overwonnen zal hebben. En misschien zal dat ook wel voor een aantal van haar vriendinnen gelden. En het is op die manier dat we er zullen raken. Wees jezelf en help anderen, zoals je altijd gedaan hebt.”
“Ja, oké.” Bloom wist een aarzelende glimlach tevoorschijn te toveren.
“Zijn alle opdrachten van deze cursus zo zwaar?”, veranderde Layla van onderwerp.
“Ik moet toegeven dat de afgelopen weken zwaarder bleken te zijn dan voorzien”, zei Faragonda. “In elk geval hebben jullie morgen een dagje rust.”
“En de rest van de week?”, vroeg Stella.
“Griffin heeft me laten weten dat Wolkentoren Alfea deze week zal aanvallen”, zei Faragonda. “Alleen de precieze dag natuurlijk niet.”
“Typisch, stomme heksen”, verzuchtte Stella.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen