Foto bij Part Nineteen

Het was dan eindelijk weekend, wat betekende dat ik vandaag en morgen nog in Londen bleef en morgenavond had ik mijn vliegticket geboekt terug naar Nederland. Het was weer een hectisch weekje hier in Londen en hopelijk zou de rust in Nederland mij weer goed doen, zodat ik uitgerust en wel hier na een weekje weer kon terugkeren.

Liam : Heb je zin om met Skye langs te komen?

Ontving ik het bericht van Liam. Ik had net met Skye aan de tafel gezeten, terwijl ik haar ochtendhapje naar binnen voerde en ondertussen had ik mijn cornflakes opgegeten.

Niall : Hij is er vandaag niet.

Niall wist al meteen waarom ik niet gelijk antwoordde en ik keek Skye aan die druk bezig was met haar poppenhuis. ‘Heb je zin om naar jouw ooms te gaan lief?’ ik keek Skye vragend aan die naar mij keek alsof ik Chinees praatte. ‘Niel?’ mompelde ze en ik knikte. ‘We gaan naar Niel toe lief’ ik pakte mijn mobiel weer op en scrolde naar het gesprek.

Olivia : Ik zie jullie zo! X

Ik scrolde meteen door naar het gesprek met mijn zusje om haar mijn rare gedachten van gisteren aan haar te vertellen.

Olivia : Goedemorgen klein zusje van me. Ik had gisteren zo’n rare gedachten. Skye was met haar poppenhuis aan het spelen, terwijl ik op de bank een tijdschrift las toen ik opeens aan Tonny moest denken en niet zomaar. Ik moest denken aan de tijd toen hij en ik een relatie hadden..

Ik wachtte nog heel even om te kijken of ze online kwam, maar blijkbaar lag ze nog in een diepe slaap, dus besloot ik Olivia aan te kleden en daarna lopend naar het gezamenlijke huis van de jongens te gaan.

‘Morgen’ riep ik vrolijk door het huis. Ik had de voordeursleutel en ik liep door naar de woonkamer waar ik de vier jongens zag zitten. Meteen keken de jongens allemaal vrolijk op en stonden op om mij en Skye vrolijk te begroeten. ‘Bakje koffie?’ vroeg Zayn vragend en ik knikte. ‘Wat fristi voor haar?’ vroeg hij daarop en weeral knikte ik. Ik deed gemakkelijk haar zomerjasje uit en Niall maakte haar los uit de kinderwagen. Ik bracht een blik op mijn iPhone en zag dat Milou wat had teruggestuurd. Ik plofte neer tussen Louis en Liam op de bank die aandachtig meelazen op mijn iPhone, terwijl ze geen woord in het Nederlands kunnen uitspreken en lezen.

Milou : Morgen! Je maakt een grap? Je wilt mij toch niet vertellen dat je nog gevoelens hebt voor hem..? En heb je al met dinges gepraat?

‘Ik haat de taal Nederlands’ mompelde Louis vermoeid en ik lachte om zijn opmerking. ‘Wie is Tonny?’ vroeg Liam toen die blijkbaar wel de naam -Tonny- voorbij had zien komen en daarop opende Niall zijn mond. ‘Hij is een voetballer in Nederland’ beantwoordde Niall, Liam zijn vraag. ‘En Ol haar beste vriend in Nederland’ mompelde Niall daarachter gaan en ik zag de verontwaardigde blikken van de jongens. ‘Maar, jullie zijn mijn allerbeste vrienden’ zei ik lachend en sloeg mijn armen rondom Louis en Liam zijn schouders. ‘Waar ken je Tonny van dan?’ vroeg Louis geïnteresseerd. ‘We zijn al sinds de eerste klas van de middelbare school beste vrienden. Sinds ik hier in Londen woon sprak ik hem weinig, maar hij is nu profvoetballer bij Feyenoord. Hij heeft alleen in de laatste wedstrijd van dit seizoen zijn kniebanden afgescheurd, dus heb ik volgende week een weekje lang hem in huis’ legde ik het verhaal uit en Louis leek het meteen te begrijpen. Ik keek Louis nog even met een glimlach aan toen ik mijn gesprek met Milou weer opende.

Olivia : Nee, nee! Dat heb je mij nooit horen zeggen.. We hebben het er wel over als ik morgenavond weer thuis ben. Ik hoorde van papa dat jij mij en Skye ophaalt van het vliegveld? Die ochtend daarop haal ik ’s ochtends samen met papa Tonny op. Ik zie je morgenavond zusje. X

Nadat ik het bericht verstuurd had stopte ik mijn iPhone weer in mijn broekzak en keek op naar Skye en Niall. Skye die haar schaterlach weer had gevonden en ik keek geamuseerd toe. ‘Kan morgen Skye haar vader nog zien voordat ze weer een weekje weggaat?’ vroeg ik in het algemeen. ‘Wie moet Skye nog zien voordat ze weggaat?’ ik schrok van de bekende stem die de woonkamer kwam binnen gelopen. ‘Hazza. Je was toch bij je moeder vandaag?’ vroeg Liam die in zijn ooghoek mij aankeek. ‘Ze ligt ziek op bed, dus ben ik eerder naar huis gekomen’ fluisterde Harry die zo te zien ook schrok van mijn aanwezigheid. Ik keek Harry na die op de bank tegenover mij plaatsnam en zijn wenkbrauwen vragend naar mij optrok. ‘Misschien is het beter als je even naar je slaapkamer gaat Har’ zei Zayn serieus en ik schudde meteen mijn hoofd. ‘Ik ga er vandoor’ mompelde ik en wilde opstaan toen Louis mij tegenhield. ‘Jij blijft gewoon hier Ol. Harry zou vandaag niet thuis zijn, dus hij zoekt maar een oplossing’ zei Louis en zuchtte. ‘Dit is Harry zijn huis en niet de mijne, dus hij mag zitten waar hij wilt. Skye, liefje? Ga je met mama mee?’ vroeg ik vragend aan mijn dochtertje die op Niall zijn schoot zat. ‘Nee blijf maar. Ik verhuis naar mijn slaapkamer’ hij stond zuchtend op, drukte een kus op Skye haar kruin die bij die aanraking weer in een schaterlach uitbarstte.

Harry : Als je nog wilt praten over Skye. Vanavond, zeven uur waar ons vaste plek altijd was samen.

Las ik op mijn iPhone en gelukkig waren de jongens te druk bezig met Skye die daarom niks van het bericht meekregen. Ik zuchtte en stopte mijn telefoon weer weg zonder hem een antwoord te sturen. Meteen gingen er honderden gedachten en gevoelens door mijn lichaam heen of ik het wel moest doen, of ik wel weer de confrontatie moest aangaan na zolang de aanwezigheid van elkaar niet gevoeld te hebben.

Allemaal drama's. Zal het ooit goed komen met Harry? Zal ze haar gevoelens weer verliezen aan Tonny of toch weer aan Harry?

Liefs X

Reageer (6)

  • Manonxxx

    Ik hoop aan Harry
    Al wil ik graag het verleden tussen hun twee weten. Please, vandaag nog een stukje.

    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen