Foto bij Camp Rock!

Vandaag is het zo ver je mag naar CAMP ROCK!Je bent eigenlijk wel wat nerveus maja xd da ga wel overgaan.Je staat op en maakt je klaar het is nog maar 7 uur en je moet daar om 9 uur zijn.Als je klaar bent ga je naar beneden je geeft je moeder een zoen.Je neemt een boterham en eet hem op.Dan ga je tv gaan kijken.Je moeder:Selena we moeten vertrekken.Als een sneltrein ga je naar de auto. Je moeder start de auto en weg zijn jullie.Je vind het allemaal erg spannend.Als je aankomt stap je uit en geeft je moeder een zoen en je moeder rijdt weg.Daar sta je dan voor Camp Rock!Het is 8.30 dus heb je nog even tijd om rond te kijken.Je loopt daar al een tijdje als plots een jongen zegt:Ben je verdwaalt?Jij kijkt om en zegt neen ik kom hier voor de hele zomer.De jongen: ja maar ze zijn bezig met de openingsceremonie.Jij:o neen.En rent naar het podium als je daar bent herinner je dat je niet weet wie die jongen was en je hebt hem ook niet zo goed kunnen zien.Dan zegt de mevrouw op het podium en nu komt ....

Reageer (3)

  • xFireflies

    verder!(A)

    1 decennium geleden
  • XkimberleyX

    snel verder!!!
    wil je het ff melden als er een nieuwe opstaat??

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen