Foto bij 8.

Ik was op dit moment afscheid aan het nemen van Zoë, en de andere van de Britse Crew zo noemde ik hun. "It was so nice meeting you, " zei ik haar, en omhelsde haar even. " yes indeed, if you're ever in England, just text me so we can meet-up, " zei ze, ik knikte. " yes, I will" zei ze. Ik grinnikte. " Enjoy, LA ' zei ze toen, en ik omhelsde haar nog een keer voor ze afscheid ging nemen van Tyler. Hij zal later vandaag gaan. Ik en Mitch waren één van de weinige die morgen pas weg gingen, we zouden laat in de avond morgen vertrekken. " Bye, sweetheart" zei Marcus en hij omhelsde me, ik grinnikte en omhelsde hem terug. Uiteindelijk vertrokken ze, en ging ik samen met Tyler naar binnen. " I have to go in a bit, but like when you're in LA, we should defenitly hang out, maybe film a collab " zei hij. Ik glimlachte, en knikte. " Great Idea" zei ik, en hij omhelsde. " see you soon girl," zei hij, en ik omhelsde hem terug. " you will" zei ik, hij moest lachen en toen namen we ook afscheid maar niet voor lang. " hey, Mitch xullen we naar buiten gaan? " vroeg ik hem, na een tijdje gechild en gepraat te hebben hij knikte en we liepen onze hotelkamer uit en relaxte in het zonnetje. Het weer is echt geweldig ik had mijn zonnebril op mijn hoofd geschoven. " Het is echt heerlijk weer, niet te geloven" zuchtte Mitch en hij sloot zijn ogen genietend. " Ja, was het maar altijd dit weer in Nederland" zei ik. " oh, dat zou perfect zijn" zei hij en ik moest lachen. We zaten daar heerlijk. " Hey, mind if we join?" hoorde ik, ik schoof mijn bril omhoog en keek recht naar Kian en Andrea. " of course not, hey" zei ik. " hey, are you going home today?" vroeg Kian ons. " No tommorow, you?' vroeg ik." we're going later today " zei Andrea ik knikte. Het is echt jammer dat Playlist nu officieel is afgelopen het was echt geweldig.

" So how was your first Playlist?" vroeg Kian me. " Great, I've met so many people, and also fans like I wasn't even expecting fans, and their were so many it was like surreal" zei ik. Andrea grinnikte. " You have almost 1 Million subscribers" zei Andrea grinnikend. " yeah, and I still find that surreal. It's so weird people actually watch my videos " zei ik. " Yeah, I have the same like I'm just being stupid and silly and people seem to like it" zei hij. Ik grinnikte. We praatte nog wat met z'n allen maar toen moest ik toch alvast maar mijn koffers inpakken samen met Mitch want vanavond zou ik er niet aankomen, en Andrea en Kian moesten zo vertrekken nadat we afscheid hadden genomen, gingen we ieder onze eigen weg. " Connor, Sam I heared you guys are leaving in a bit " zei ik, toen ik de jongen toevallig tegen kwam, samen met Sam. " Yeah, I'm leaving in like 20 minutes" zei hij, de 2 jongens stopte. " too bad," zei ik. " yeah, but we will see each other soon," zei Connor, en hij keek me grijnzend aan. Ik knikte en hij sloeg zijn armen om me heen, ik glimlachte en sloeg mijn armen ook even om de jongen heen. Ik liet hem los, "I want a hug too" zei Sam toen, ik moest lachen en omhelsde de jongen toen ook even. " I've heared you came here with a car, right?" vroeg ik Sam, hij knikte. " Yeah, with Louis, it wa spretty sick. I'm also going on a roadtrip back to Cali, with JC and Louis and some others" zei hij. " That's so cool" zei ik, hij grinnikte.

Ik en Mitch pakten onze koffers in, mijn spullen lagen overal door de hotelkamer. Ik probeerde alles er zo netjes mogelijk in te stoppen wat niet echt lukte en ook moest ik nog een manier vinden om de cadeautjes mee te emen en alle brieven, ik had besloten ze in LA allemaal rustig te lezen en open te maken. Toen ik eindelijk alles had ingepakt was Mitch allang klaar en bestelde we roomservices om dat lekker op te eten. " ik heb echt zin om morgen naar Universal te gaan" zei Mitch. " Ja, echt hè, ik ook" zei ik vrolijk." Ik ga even douchen" melde ik Mitch en pakte mijn pyjama en liep naar de douche om een heerlijke uitgebreide douche te nemen. Het stoom kwam uit de douche vandaan toen ik klaar was. " mooie stem" zei Mitch grijnzend, ik zong altijd onder de douche, maar zelfs in de douche klonk ik niet goed. " sukkel," zei ik grinnikend en sprong op mijn bed om onder de dekens te kruipen en we keken lekker Tv, en bespraken van alles en nog wat. Mitch is echt een geweldig persoon. Toen hij onder de douche stond, luisterde ik lachend naar zijn versie van Roar van Katy Perry. Hij had in tegenstelling tot mij een best goede zang stem. Samen skypte we Jessie nog en toen gingen we maar vroeg slapen we waren best moe van al die ontzettend late avonden/nachten hiervoor.

En daar ben ik weer, ik vind dit hoofdstukje wat minder,
maar ik hoop dat jullie het leuk vinden
lots of love
xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen