Foto bij 7.

" Hey" zei ik enthousiast toen Andrea naar me toe liep. " O my god, I just heared you were going to live in LA" zei ze enthousiast, ik grinnikte en omhelsde het meisje even. " yeah, who told you?" vroeg ik. " Ow, Connor mentioned it " zei ze. Ik grinnikte. " what are you up too today?" vroeg ze me. " ermm, I think I'm just going to chill for abit, watch the mainstage. you?" vroeg ik haar. " ermm, I am going on the mainstage with the boys and just chilling by the pool" zei ze. " Oh yeah, the pool it looks amazing. " zei ik. " Yes, I can see it out of my hotel room it's so tempting " zei ze. Ik grinnikte. We kletste nog even maar toen gingen we beide weer onze eigen weg. Mitch lag nog op bed. " Hey Troye, " zei ik toen ik hem tegen kwam. " Jillian, hey" zei hij, en we stopte even om een praatje te maken, we liepen daarna met z'n tweeën naar de hotelkamer van Tanya en Jim. Ik had hun ook al ontmoet Tanya is echt zo'n lief persoon. Even later zaten we dan ook in de drukke kamer die vol zat met youtubers die druk aan het kletsen waren. Het is echt super gezellig. " Jillian, we're going to the pool are you joining us?" vroeg Niomi. Niomi is het vriendinnetje van Marcus en sinds kort heeft ze ook een youtube channel. " yeah, cool. but I have to get my bikini first" zei ik. "we will go with you" zei Niomi ook Zoë knikte dat ze mee liep. " Okay, cool" zei ik vrolijk. We stonden op, Alfie steelde onderweg nog een kus van Zoë. Alfie en Zoë zijn echt zo schattig samen. Ik opende mijn deur. " Mitch is probably still sleeping, so ignore him" zei ik grinnikend. " Is he your boyfriend?" vroeg Niomi toen. Ik schudde lachend mijn hoofd. " No, No we're best friends, he's joining me in LA" zei ik. Ondertussen opende ik mijn koffer en pakte mijn bikini, en liep naar de badkamer. " one sec" zei ik. Toen ik mijn bikini aan had deed ik mijn tanktop en short erover aan, en liep weer terug. " and you don't like him?" vroeg Niomi me. "No, he kind of has a thing for my best friend, and I'm completely in the friend one but that's just cool " zei ik. De 2 meiden lachte en toen maakte we onze weg naar het zwembad.

Ik was al een tijdje aan het zwemmen, Zoë zat aan de kant samen met Alfie, Caspar en Tyler. Ik en Niomi genoten van het water. Ietsjes later stapte we uit het zwembad ik bod de handdoek die ik mee had genomen om en nam plaats op de strandstoel. " that water is just great" zei Niomi. " Yeah, it's like almost warm" zei ik. " I think I might go in, later" zei Tyler. " Yeah, you should it's great" zei ik, en schoof mijn zonnebril voor mijn ogen omdat mijn zicht werd belemmerd door de zon. " Yo" hoorde ik van op zij. " We're going to the mainstage in a bit guys" zei Marcus die er even bij kwam en hij gaf Niomi een kus op haar haren. " I'm ready" zei Alfie, ook Tyler stond op. Hij zal presenteren Ik was al van plan om te gaan kijken want er waren boven een soort van balkonnetjes , ik was wel benieuwd hoe dat er aan toe zou gaan. Ik liep richting de zaal waar het mainstage zich bevond, ik legde mijn keycord voor de zoveelste keer goed. Er stond op dat ik ene youtuber was en daarmee kreeg je ook toegang naar de feestjes en alle andere dingen. " Jillian, hey could I get a picture with you?" vroeg een meisje. " of course" zei ik, en ging op de foto. Ik trok een gekke bek wat het meisje deed lachen. " thank you," zei ze. " no problem, " zei ik vrolijk. "Jillian, " zei toen een meisje, en ik kon merken aan haar accent dat ze Nederlands was. " Mag ik met je op de foto?" vroeg het meisje wat het nog verduidelijkte. " Je bent Nederlands?" vroeg ik haar, ze knikte vrolijk. " woon je in Amerika?" vroeg ik, ze schudde haar hoofd. " Nee, ik mocht van mijn ouders hier naartoe komen als verjaardagscadeau, en toen hoorde ik dat jij er ook zou zijn" zei ze vrolijk. " echt, wat een geweldig cadeau heb je al veel mensen ontmoet?" vroeg ik haar. Ze knikte. " Ja, ik heb Sam, en Louis, en Bethany en O2L " zei ze vrolijk. Ik glimlachte, "laten we een foto maken" zei ik en we maakte een selfie. " mag ik je een knuffel geven?" vroeg ze me. " Kom hier" zei ik en omhelsde het meisje. Ze glimlachte, " fijn weekend nog," zei ik het meisje en toen liep ik door. " hey, why are you all walking by yourself? " vroeg Ricky toen, hij kwam naast me lopen.

Ik grinnikte, " I'm going to watch the mainstage" zei ik. " I have to go up their later, " zei hij vrolijk. " That's so cool" zei ik, hij knikte en we liepen samen naar boven uiteindelijk keken we een beetje naar de mainstage maar uiteindelijk was het gewoon een relax momentje geworden met allemaal youtubers. Nadat de O2L jongens het podium op waren geweest ging ik even naar mijn hotelkamer. " hey, Mitchie" zei ik, hij zat achter zijn laptop. " Hey. Jillie" zei hij, ik grinnikte. " kom we gaan uit eten, met Tyler en Joey, en Zoë, Alfie, Marcus, Caspar, Louise en nog wat mensen" zei ik. " let's do that, ik heb echt trek" zei hij. " Ja, logisch hé. Vanavond is er weer een feestje ga je mee?" vroeg ik hem. " ermm ja, is goed " zei ik. Ik kreeg en sms'je van Zoë dat ze binnen 10 minute zouden gaan. Dus we maakte ons even klaar en gingen toen naar beneden. De andere kwamen al snel en ze hadden een taxi geregeld alleen toen viel me iemand op. Onze blikken ontmoete elkaar en hij keek me grijnzend aan. " Hey, " zei hij, en ik omhelsde hem even. " Hey, you were good on stage" zei ik hem. " Thank you, It was so amazing" zei hij vrolijk, ik grinnikte. Toen we uiteindelijk iedereen op een rare manier in de taxi hadden kunnen krijgen gingen we op weg. " Tommorow is our last day" zei Zoë toen sip. " I don't want to go yet" zei ze toen. " We could kidnap you," zei Joey toen, en we grinnikte. We aten het heerlijke eten. Ik kletste met iedereen gezellig ik was in een gesprek met Louise verwikkeld. Ze is echt een geweldige meid. Uiteindelijk in de terug reis met de taxi zong iedereen uit volle borst mee met. ' do you want to build a snowman " van Frozen. Ik was eerlijk gezegd niet zo'n Disney fan. Ik kende de verhalen maar ik kende niet alle liedjes zoals deze mensen hier. Ik zat tegen Connor aangedrukt die naast me zat, hij had net als ik Frozen ook niet gezien.

" are you also going tomorrow?" vroeg ik Connor. " Yeah, I'm heading back to Cali, you?" vroeg hij me. " I'm staying for a day more, I'm going to Universal Studios with Mitch " zei ik. Hij knikte. " It's really cool, but Disney World is better" zei hij. " yeah?, I'm planning to go their when I'm in LA" zei ik. " Yeah, you should do that it's so cool" zei hij. Ik grinnikte. Toen we bij het hotel aankwamen, hing ik rond met wat mensen en had ik gewoon een geweldige avond. Ik heb echt zoveel nieuwe mensen ontmoet, en er komen nog zo veel meer mensen.

Heeeeeellllooooooo
*cough * Marcus Butler impersonatie * cough *
wat vinden jullie,?
en morgen is het 1 April iedereen er klaar voor?
waarschijnlijk gaat er bij mij niks gebeuren xdd
lots of love
x

Reageer (1)

  • NicoDiAngelo

    Haha, ik las het direct in Marcus' stem :p
    En ik heb morgen nog examen Frans dus het ergste wat er kan gebeuren is dat mijn leerkracht een stomme franse mop op het examen zet! :p haha

    Dit was echt een heel leuk hoofdstukje. Ik wil binnen een paar jaar ook naar Vidcon of Playlist Live :) I'm working on it :) xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen