Foto bij 6.

Ik kwam de badkamer uit, helemaal opgefrist en aangekleed voor het feestje. " Jij probeert indruk op iemand te maken," zei Mitch lachend die zijn blouse net dichtknoop. " wat bedoel je?" vroeg ik hem. " nou lieve, Jill je was ontzettend lang in de badkamer, je make-up heb je veel uitgebreider gedaan dan normaal, en je hebt een jurkje aan. Dat betekend dat je indruk wilt maken," zei hij grijnzend. Hij had gelijk, ik wou ook indruk maken. " Waarom ken je me zo goed," zuchtte ik. " Omdat we beste vrienden zijn, nou wie is het?" vroeg hij me toen nieuwsgierig. " Gewoon, iemand " zei ik. " Het is Connor, hè" zei hij. Ik glimlachte bij zijn naam, hij is echt cute. " Misschien, maar het is al best laat we moeten gaan," zei ik, Hij knikte. Ik pakte mijn telefoon nog even, en geld en toen liepen we de hotelkamer uit. We liepen naar de grote zaal, waar er muziek uit de boksen vloog. Ik liep naar binnen het was super druk, en de zaal stond vol met youtubers, er was een speciale dansvloer. " Kom op," zei ik vrolijk en trok Mitch mee de dansvloer op waar we los gingen. Ik danste vrolijk op de muziek, en liet de muziek mijn lichaam binnen komen. " Jillian, hey" hoorde ik, Jenn stond naast me. " hey," zei ik enthousiast en omhelsde het meisje even snel, en we begonnen gewoon weer verder op de muziek te dansen, terwijl we wat kletsten. " Jillian, you look great " zei Ricky ik grinnikte. " Thanks, " zei ik vrolijk. Uiteindelijk stond ik nu tussen de mensen die ik vandaag ontmoet had. Ik zag Mitchel ergens met wat mensen. " I spotted you," hoorde ik in mijn oor. Ik draaide me glimlachend op. Connor stond met een grote glimlach voor me. " You look good," zei hij glimlachend. " thank you," zei ik, gelukkig was het al warm hier want mijn wangen werden wat rood. " so, are you a good dancer?" vroeg ik hem. " I have a few moves, you?" zei hij. Ik grinnikte " the same, so show me" zei ik hem glimlachend. Hij begon te dansen, en ik moest lachen.

Het feestje was net afgelopen en ik liep samen met Jc, Sawyer, Troye, Jenn, Jack en Connor de zaal uit. We liepen naar buiten, buiten was het een beetje afgekoeld maar het was nog steeds warm. " i have to say, you have some moves" zei ik lachend. " thank you, I've practiced " zei hij ik moest lachen. We liepen achter de andere aan. " you know what, we should make a picture together" zei hij. " It seems like you guys are al obsessed with selfies" zei ik grinnikend. "That's why we're youtubers," zei hij, ik moest lachen. Hij pakte zijn telefoon en we stopte even. We maakte wat foto's, en van wat ik kon zien zaten er echt leuke bij. " are you staying here after playlist?" vroeg Connor me, . " Actually I'm going to live in LA for a few months, " zei ik. " really, ?" vroeg hij me vrolijk. " Uh yeah, I want to make my channel better, and in The Netherlands it isn't really a big thing to be a youtuber, " zei ik. " then, we will see each other a lot more, I think" zei hij, ik grinnikte. " Yeah, I think so too" zei ik. " Jill, Conn come on we're going to get some food" zei Jc. " dude, it's super late" zei Connor. "I know, but we're going to get pizza" zei hij. Ik en Connor keken elkaar aan Pizza. " come on" zei hij tegen mij, en we rende naar voor richting de groep.

Ik pakte mijn camera er even bij. " Hey guys, it's kinda late right now. and I'm with these weirdo's " zei ik en filmde even de kamer rond. We zaten in de hotelkamer van de O2L jongens, er was Pizza en muziek. We hadden een kleine afterparty gezet het is ook best druk. Kian die er ook was maakte een gekke bek in de camera, " and that was Kian, so were just chilling there's pizza and music and we're having a little afterparty, by the way guys you have to see the view from here" zei ik, ik stond op van het bed en ging naar het balkon, alles was verlicht beneden het was net zo mooi overdag als 's nachts. Beneden was een groot zwembad die ik morgen maar is zou moeten uitproberen. Ik zat eraan te denken om na het weekend nog naar Universal Studios te gaan. " and here we have Connor Franta, " zei ik enthousiast toen hij naast me kwam staan, ik draaide de camera naar de jongen toe. " hey," zei hij en zwaaide wat. "Connor has great moves by the way" zei ik lachend, hij grinnikte. " Jepp, it's a natural gift got it from my parents" zei hij lachend. Ik grinnikte en zette de camera uit. Ik keek wat naar het uitzicht, er stonden nog wat andere mensen op het balkon.

" so tell me how is Holland?" vroeg hij me. " It's cold, and kinda boring and so different than here. " zei ik. " But I have great friends and family, so that's cool" zei ik. " yeah, I would like to go to Europe" zei hij, ik grinnikte. We kletste wat, maar ik merkte dat ik echt moe begon te worden. " Hey, I think I'm going to me hotel room, I'm really tired" zei ik. Connor knikte, " Maybe I see you tomorrow?" zei ik hem. " Yeah, you will see me tomorrow" zei hij, Ik grinnikte en omhelsde hem nog even, en toen liep ik weer de hotelkamer in. Ik zei wat mensen gedag en toen ging ik de hotel kamer uit, richting de mijne. Het is echt een geweldige avond. Toen ik in mijn bed lag ging ik nog wat door Instagram, Mitch was er ook al. Ik glimlachte toen ik de foto van mij en Connor tegen kwam, die we samen hadden gemaakt met het onderschrift. : met this cutie today @JillSanders hij had er een glimlachende smiley bij gedaan.


Hey,
weer een nieuw hoofdstukje,
ik heb mijn vinger vandaag licht gekneusd dus typen gaat wat langzamer, ik hoop dat jullie het leuk vinden,
tell me your thoughts xx

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen