Foto bij 5.

De meet-up was net begonnen, en tot mijn grote verbazing was mijn rij best wel lang. Ik kwam allemaal enthousiaste fans tegen, ik ging met iedereen op de foto, signeerde wat ze wouden, of gaf ze een knuffel. Er kwam enthousiast een meisje nu op onze tafel afgelopen, het werd nog best wel goed geregeld. "O My God, I can't believe I'm meeting you," zei het meisje vol ongeloof ik grinnikte. " Hii, nice to meet you, what's ur name?" vroeg ik haar. " I'm Yara can I have a picture with you?" vroeg ze. " of course," zei ik ze had haar telefoon al op camera en maakte een selfie, ik trok een gekke bek. Ze glimlachte, " I have something for you," zei ze, en gaf me een pakketje. " O thank you so much, you didn't had to do that" zei ik, ik zag al dat ze werd weg geduwd. Ik zwaaide nog even naar haar ze glimlachte en toen moest ze weer verder. 2 meiden kwamen nu op de tafel af, ook hun hadden weer wat meegenomen. Ik hoefde helemaal geen cadeautjes dat ik fans ontmoette vond ik al een cadeau. Ik had nooit verwacht dat ik echt fans zou hebben. " Nice To meet you," zei ik nog. " could I give you a hug?" vroeg 1 van de meisjes. " Of course" zei ik en reikte over de tafel heen, en gaf het meisje een knuffel. Ik voelde dat ze trilde. " O my god, your shaking, don't be nervous sweety" zei ik, ze moest lachen. Ik zwaaide nog even toen gingen ze naar Jenn, die naast me zat. Er kwamen nog een hoop mensen langs. Ik keek even omhoog, ik keek recht in de ogen van Connor. Voor de meet-up hadden we nog een tijdje gepraat. Hij is echt een grappige en lieve jongen. Ik glimlachtte maar richtte me toen weer op de fans die er stonden. Er kwam een meisje aan met haar camera, ik kon zien dat ze filmde. " hey, nice to meet you, what's your name?" vroeg ik haar, zoals bij de meeste. " I'm Tori, could you maybe wish my sister a happy birthday, she couldn't make it this weekend," zei ze snel. " what's her name?" vroeg ik. " Lissa " zei ze. " Happy Birthday, Lissa hope you have a great day, lots of love from me " zei ik en gaf een handkusje naar de camera. Ik tekende haar hand, en maakte een snelle foto voor ze zowat werd weg geduwd. Zo ging het een hele tijd door. Ondertussen kreeg ik bijna een levensvoorraad poptarts. Ik had ze weleens gekocht in een winkeltje in Utrecht en ik vond ze heel erg lekker. Ook kreeg ik super veel armbandjes, brieven, en pakketjes die ik later zou openen. Hoe ging ik dit ooit allemaal mee krijgen. Ik was letterlijk overdonderd door de opkomst het waren echt een hoop mensen. Ik had nooit verwacht dat zoveel mensen mij zouden willen ontmoeten, ik ben maar een Nederlands meisje. Ook Jenn, Andrea hadden een hoop spullen bij elkaar gezameld.

" Guys, look at everything I got from you, you guys are amazing and I loved meeting you. O my god, I have the best subscribers in the world. Like wauw. I'm actually a bit overwhelmed" zei ik tegen de camera. " Thank you guys, I love every single one of you, and I'm going to read every letter I got so you guys know" zei ik. " How are we ever going to get this to our rooms?" vroeg Jenn. Ik grinnikte. " maybe someone has a box?" . " Yeah, I just asked the security guys," zei Andrea. " good, O my god, it was crazy, wasn't it?" vroeg Jenn. " yeahh, it was so surreal" zei ik, ik kreeg de glimlach niet van mijn gezicht. " Yeah, and everyone was so sweet and nice " zei Jenn. " But Jill we're going to grab some food, would you like to join us?" vroeg ze. " yeah, cool can I ask my best friend Mitch too?" vroeg ik haar. Ze glimlachte. " Of course, " zei ze. Ik glimlachte, en knikte. " Okay, cool" zei ik enthousiast. Toen kregen we enkele dozen en ik stopte de doos vol met de doos in mijn hand, en een klein tasje om mijn pols, nam ik afscheid van de 2 dames, die ik straks weer zou zien en ging richting mijn hotelkamer. Ondertussen kwam ik één fan tegen waar ik een even een praatje mee maakte, maar al snel kwam ik toch aan op mijn hotelkamer. Mitchel kwam net op dat moment ook aan. " wat heb jij allemaal?" vroeg hij lachend, " ik weet het niet, het zijn allemaal cadeautjes van mijn lieve subs " vertelde ik hem. " Ik zei toch, dat er veel mensen zouden komen," zei hij grijnzend, ik grinnikte. " Ik doe even de deur voor je open " zei hij lachend, ik stapte de kamer binnen en zette snel de doos op het bed neer, hoe zou ik dit in hemelsnaam mee krijgen naar LA. " hey, ga je straks mee uit eten, met wat mensen die ik net heb ontmoet?" vroeg ik hem. " sure, is goed. " zei hij. " top, wat heb je allemaal gedaan?" vroeg ik de man. Hij grijnsde. " Ow, ik heb wat met die meiden gechild ow en ik heb Jenna Marbles ontmoet, en ow ook Shane Dawson " zei hij. Ik moest lachen, en hij liet de foto's zien. Hij vond Jenna en Shane echt geweldig. " Kom dan maken we een foto samen," zei Mitch. Ik knikte en we maakte een selfie, hij was daarna meteen druk bezig op Instagram gokte ik. En niet veel later werd ik in zijn foto getagd.

" zullen we gaan?" vroeg ik Mitchel we waren wat aan het chillen, maar we konden ieder moment naar de lobby vertrekken. Ik had een app'je van Jenn ontvangen. - we hadden nummers uitgewisseld - dat ze nu ook naar de lobby gingen. Hij knikte en we liepen samen naar beneden. Ik zag al snel een groepje mensen, die kletsten. Ik liep naar ze toe. " Hey, Jill " zei Andrea en ze omhelsde me even. Ik stelde me even snel aan de andere voor. Ook Mitch stelde zich voor en kwam in gesprek met een paar jongens. Ik kletste wat met een jongen genaamd Jc, en Ricky. " so what are you going to do tonight?" vroeg JC me. " I don't know, I heared there's going to be a party?" vroeg ik. " Yeahh, we're going " zei Jc. " Cool, so you're also in O2L right?" vroeg ik de jongen, hij knikte trots. " Yeahh, " zei hij, ik grinnikte we kletste gezellig terwijl we naar de auto liepen, ze hadden een busje gehuurd of zo, ik weet het niet echt maar er was vervoer. Ik klom in de auto en zat naast Connor. " You were popular today" zei hij grijnzend. " and that comes from the person, who got drained in fans every time I noticed you" zei ik. " huhmm, I maybe" zei hij, ik moest lachen. " so, you're going to the party tonight?" vroeg Connor, ik knikte. " yeahh," zei ik glimlachend. " Maybe I will see you then, " zei hij. " Yeah, that would be fun," zei ik glimlachend.

OLAAA,
so wie wil er nu nog meer in Orlando Florida zijn? IK !
maar ach, nu is dus playlist echt bezig en in real life doen ze andere dingen dan ik beschrijf,
ik hoop dat jullie het leuk vinden, als jullie tips, op en aanmerkingen hebben vertel het me , ik sta er helemaal open voor, ik hoop dat jullie een leuke dag hebben.
lots of love

Reageer (9)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen