Foto bij de eerste werkdag

De volgende dag in galaxy park om 7 uur. In de meisjesbungalow. Didi is al wakker en probeert Femke wakker te maken. Ondertussen word Os wakker. 'oh het is al 7 uur , was je Femke al aan het wakker maken' Vroeg Os. 'Ja, en daarna wou ik de rest wakker maken' zei Didi. Os ging Mellanie en Bo wakker maken en Didi ging Femke en Paula wakker maken. Een paar minuten later hadden ze iedereen wakker gemaakt. 'We moeten om 8 uur al aan het werk' zei Femke. 'Dan gaan we ons is snel omkleden' zei Paula. Ze gingen omstebeurd in de badkamer om zich aan te kleden. Mellanie en Os waren als eerst omgekleed. ' Ik en Mellanie gaan alvast' riep Os. 'Ja is goed' riep Femke terug. Onderweg bij Mellanie en Os. 'Ik ben blij dat je er dit jaar weer bent' zei Os. 'Ja ik ook, ik heb jullie zo hard gemist allemaal' zei Mellanie. 'Wij jou ook' zei Os. Os wou iets zeggen maar durfde het niet, en waren al bij de receptie. 10 minuten later was iedereen bij de receptie. Freddy kwam binnenlopen. 'Hoi allemaal vandaag is het de eerste werkdag, dus ik hoop dat jullie goed jullie best doen, want ik reken op jullie' zei Freddy. En iedereen ging aan het werk. Didi was klaar met alle spullen klaarzetten bij het zwembad en liep daarna naar de koffieshop toe. In de koffieshop kwam Didi aanlopen. 'Hey liefje' zei Didi. 'Hey Didi ik dacht elke dag aan jou toen ik naar school moest, maar ik ben blij dat ik je nu weer zie´ zei Paula. ´Ja jij bent en blijft mijn meisje´ zei Didi. Didi gaf Paula een kus op haar wang en hij zei´ik moet nog even iets doen schatje, tot straks´. ´ Oké´ zei Paula. Didi liep de koffieshop uit. In bungalow Jupiter. Femke is daar aan het poetsen. Er werd op de deur geklopt.´Ja kom binnen´ zei Femke. ´Didi liep naar binnen. ´hey Didi, wat doe jij hier´ vroeg Femke. ´We zouden toch op onderzoek gaan´ zei Didi. ´ ohja dat klopt, kom dan gaan we´ zei Femke. Ze lieten alle spullen in de bungalow liggen en liepen de bungalow uit.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen