Chapter O37
Jasmin
Ik zit op mijn kamer en kan me maar niet concentreren op mijn huiswerk. Waarom zei ik ja tegen Nils? Ik hou nog steeds van Rein.. Een traan stroomt over mijn wang, ik veeg hem weg en loop naar beneden. Ik loop de woonkamer in, zet de tv aan en ga op de bank zitten. "Je nichtje Evi komt zo logeren" zegt mijn moeder vrolijk. Ik knik. Ik hoor de bel gaan, sta op en loop naar de deur. "Heejj" zegt Evi die daar met 3 tassen staat. "Hoi euhm.. waarom heb je zo veel tassen bij je? Je blijft hier maar 1 nachtje hoor" lach ik. "Oh euhm.. ja" zegt ze en loopt naar binnen. "Heeey Evi!!" zegt mijn moeder vrolijk als ze Evi ziet. Ze geven elkaar een knuffel en Evi komt naast me op de bank zitten. Ik krijg een berichtje binnen van Nils: Is het goed als ik zo langs kom? x Nils "Mam, is het goed als een vriend van me nu langs komt?" vraag ik smekend. Gelukkig knikt mijn moeder. Ik stuur terug: Ja is goed x Ik hoor de bel gaan, ik wil naar de deur lopen maar Evi is me voor. Ik loop snel achter haar aan. "OMG!! Jij bent.. Nils.. Nils Kaller!!" gilt Evi blij. "Evi doe is rustig, het is maar Nils hoor" lach ik. "NEE HET IS DE NILS KALLER!!!" gilt ze. Oh ja ik was vergeten dat Nils beroemd was. "Euhm.. ja mag ik binnen komen?" vraagt Nils rustig. "Ja kom binnen en Evi doe rustig anders wil Nils helemaal niet met je praten" zeg ik streng en loop samen met Nils naar mijn kamer. Als we met zijn 2e op mijn bed zitten kijkt hij me recht in mijn ogen aan, snel kijk ik weg. Opeens hoor ik allemaal gegil. Ik kijk uit mijn raam en zie allemaal gillende meisjes staan. Ik kijk Nils verbaast aan en hij is net zo verbaast als ik. Ik kijk op twitter en zie een tweet van Evi staan: OMG!! KOM NAAR HET HUIS VAN MIJN NICHT NILS KALLER IS HIER!! Ik laat het aan Nils zien en hij zucht. Ik loop naar beneden en kijk Evi boos aan. "Wat heb je gedaan!!" zeg ik boos. "Niks.." zegt ze liegend. "Je zorgt dat al die Mainiacs weg gaan of anders mag je naar huis!" zeg ik boos. Nils komt naast me staan. "Jasmin doe nou rustig het is wel je nichtje" zegt Nils. Ik kijk hem boos aan en loop langs hem de trap op naar mijn kamer.
Reageer (6)
HAHAHAHAHAHAH, ik zou juist het zelfde doen als Evii haha xx
1 decennium geleden