Time to say goodbye.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Ik weet niet of dit uit fantasie is geschreven of dat je dit echt meent.
1 decennium geledenMaar ik vind het heel erg "touching" het doet iets met me.
Als het echt is wil ik hierbij alleen maar zeggen het handig is om eens met iemand te gaan praten.
Als je dat wil kan die persoon ik zijn want ik sta voor iedereen open en klaar.
En als dit geschreven is uit je fantasie wil ik je alleen maar lof geven want het is prachtig echt gewoon.
Know the feeling, kinda..
1 decennium geledenHet is echt mooi geschreven, recht vanuit het hart.. Vermoed ik.
Als je dit leest, weet dat ik er voor je ben & voor alle andere mensen die zich ook slecht in hun vel voelen.
Je kent me niet, maar als er iets is & je wil met iemand praten, mijn inbox staat altijd open!
Het wordt beter.. dat beloof ik je xc
xx
Dit is zo ongeveer precies wat ik dacht vorig jaar februari.
1 decennium geledenBut I'm still here, ik hoop dat dit een duidelijk boodschap is naar iedereen die depressieve mensen negeert.
I love you all.
Pfoei....
1 decennium geledenThis is really really good.
Angstaanjagend.
Met woorden geschreven die niemand wil denken maar zo vele voelen én denken.
Prachtig gedaan!
xx