Foto bij Hoofdstuk 1

Bedankt voor het klikken op mijn story!
Dit is het eerste verhaal van me dat ik deel op het internet, dus ik het zou echt waarderen als je me zou vertellen wat je ervan vindt. Als je een reactie schrijft, schrijf ik er ook één voor jouw stories.
Als ik twee reacties krijg, schrijf ik verder. :)

Cast; Zachary "Zac" Leviz = Logan Lerman
Judy Maeson = Shailene Woodley
Breanna Maeson = Mia Talerico
Soundtrack; Just a Boy door Angus en Julia Stone

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • _ephemeral_

    OMG: Fangirl momentje! Geweldig begin!

    9 jaar geleden
  • LisaSchrijft

    Ik deel mijn mening met die van @WenseKronik! Ik vind The Fault in Our Stars en Shailene Woodley geweldig maar je loopt het gevaar dat je personages helemaal niet van jou komen. Ik neem wel een abo want het lijkt me een leuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • WenseKronik

    Mag ik een kleine tip geven, maak je personage's eigen. Beschrijf ze want nu hebben mensen direct een plaatje van hoe die persoon is + een bepaald karakters (van bijvoorbeeld een film/serie waar ze in speelde) hierdoor maak je breuk in je eigen personage!
    Dat is zonde want je moet trots zijn op je eigen personage's :)

    Btw leuke cover (:

    1 decennium geleden
  • pandaC

    Het is echt perfect ga meteen verder lezen.

    1 decennium geleden
  • niniwa1

    @chiromeisje Dankjewel voor je reactie! :) Het volgende hoofdstuk schrijf ik vandaag nog als ik tijd heb. :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen