Foto bij 3.

Toen we al onze bagage hadden, namen we een taxi naar het hotel. De meeste youtubers zouden in dit hotel zitten. " after a 9 hour flight we're finally here. Im super tired, and it's like 3PM here, so yeah. But now were almost at the hotel, Mitch is also super tired" zei ik en filmde Mitch, die net gaapte. Hij stak zijn duim even op. " moeten we hierin?" vroeg Mitchel me. Ik knikte. " So were now at the hotel, and I'm super curious. It's such a great weather here. In Holland it was nice weather, but this is just heaven. " zei ik tegen de camera. Ik zette mijn camera nu uit, en we gingen naar binnen. De lobby was groot, en ik keek mijn ogen uit. " O my god," zei ik, en ik keek rond. Nadat we ingecheckt hadden konden we onze kamer gaan zoeken. Toen we hem eindelijk gevonden hadden, opende ik de deur. " holy, shit" zei Mitchel. " Je haalt me letterlijk de woorden uit de mond, " zei ik hem. Ik zette mijn koffer neer, en keek rond de hotel kamer is zo luxe. Toen viel mijn oog op het balkon ik opende de deur, en een ongelofelijk uitzicht. Ik stond heel even rustig te kijken. De heerlijke warmte maakte me meteen vrolijk, en het uitzicht is zo mooi. De palmbomen, beneden in het hotel de zwembaden. De drukke straat. " Ik ga even douchen," zei Mitchel. " Oké, ik ga me even omkleden en dan ga ik wat op verkenning uit," zei ik hem. " Oké, zie ik je bij het eten?" vroeg hij me. Ik knikte. " Top, " zei ik, en toen verdween hij de grote badkamer in, die ik net al even had gezien. Ik deed even een korte broek aan, en pakte mijn sandalen om dan mijn telefoon te pakken, en ik nam nog wat geld mee. Morgen zou Playlist beginnen. Veel mensen kwamen al aan, ik liep wat door de gangen.

" Wait, Jillian?" hoorde ik opeens. Ik draaide me om, en zag toen wel een heel bekend persoon. " Tyler?" vroeg ik. " O my god, it's so amazing to finally meet you," zei hij, en kwam op me af gelopen. " Yeah, " zei ik. Hij omhelsde me, en ik sloeg mijn armen ook even om hem heen. " so, did you just arrive?" vroeg hij me. " Yeah, me and Mitch just arrived, you?" vroeg ik hem. " I've bin here a few hours, I was just heading to the venue, are you coming with me?" vroeg hij. " Yeah, cool let's go" en ik liep met hem mee. Terwijl we liepen kletste we bij, het was anders om hem nu in het echt te zien. Tyler is echt een coole gast. Terwijl we liepen pakte ik mijn vlog camera er even bij. " typical, youtubers " zei Tyler grinnikend. " yeah, I want to document a lot of this trip, it's like my first time in America " zei ik enthousiast, terwijl ik wachtte tot mijn camera aan stond.

" Guys, look who I met, " zei ik enthousiast en filmde Tyler even. " Hi ! " zei hij enthousiast. " We've finally met, " praatte ik verder. " yeah, it was time" zei Tyler ik knikte . " Yeah, and we're now heading to the venue were everything is going to happen tomorrow, " zei ik enthousiast. Ik filmde nog een beetje onze weg. "Get ready, Jill because I'm going to introduce you, to a lot of people, I'm taking you under my wings. " zei hij enthousiast. Ik glimlachtte. " I'm so ready" zei ik. Toen we na een tijdje het gebouw betraden waren ze nog druk bezig met voorbereidingen. "Tyler , hey !" Hoorde ik, een jongen met grote dreads kwam naar ons toe gelopen. Hij had een camera in zijn hand. " Louis, hey how are you?" Voeg hij de man. Ik herkende hem vaag, volgensmij had hij een daily vlog channel. Ze hadden even een standaar gesprek. " You must be Jillian, I've heard about you" zei hij. Louis heeft een duidelijk Brits accent. Ik grinnikte. "yeah, that's right, nice to meet you Louis" zei ik . Hij knikte en omhelsde me. Na nog even gekletst te hebben gingen we weer verder.

Uiteindelijk werd het al laat, en ik kreeg honger dus nam ik afscheid van Tyler. " I promised Mitch to get some food together, So I see you later, or else tomorrow " zei ik hem. " Yeah, defenitly. I will talk to you later " zei hij. De man omhelsde me nog even en toen maakte ik mijn weg terug naar het hotel. Terwijl ik liep pakte ik mijn camera er even bij. " so now I'm heading back to the hotel. Me and Mitch are going to get some food. I'm so hungry wauw. But Tyler is such a great guy and I also met a lot of others. Like it such a different vibe here. I'm super excited about tomorrow. I'm almost at the hotel so I think I'll see you when we have the food " zei ik tegen de camera, en ik deed mijn camera weer uit.

" Eindelijk, je bent terug " zei Mitch hij zat achter zijn laptop." Ik was me al aan het haasten, wat doen we bestellen we roomservice of gaan we naar een restaurant" vroeg ik hem. " ermm , een restaurant graag, ik wil wel even naar buiten " zei hij. " Oké, top laten we dan gaan ik heb trek " zei ik. Mitch sprong meteen op en we gingen naar beneden. Ik nam de sleutel van de kamer mee. " waar gaan we eten?" Vroeg ik hem. " we nemen gewokn het eerste restaurant dat we zien " zei hij. Daardoor kwamen we uiteindelijk terecht in een Thais restaurant. Na een heerlijk diner gingen we wat rondlopen. Maar we keerde al snel terug. Ik wou morgen fris en fruitig klaar zijn. Toen we weer in de hotelkamer waren ging ik douchen en deed mijn pyjama aan, om dan lekker het heerlijke hotelbed in te kruipen, en nog wat met Mitchel te praten voor we beide gingen slapen.

Reageer (1)

  • Malikx

    N'awwwh snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen