Demi
Ik heb nu nog steeds weinig inspi
xxx.
*2 dagen later*
SAM POV:
Ik had een meisje uit mijn klas goed leren kennen, ze skate ook. Ik fiets nu 'smorgens met har samen naar school. Demi zit aan de andere kant van de klas langs Mitchel. Best wel jammer nu kunnen we niet met elkaar kletsen onder de les.
Op school in de pauze gingen we bij elkaar aan de tafel zitten. Er werden briefjes van het groepje waaar Justin bij zit gegooid. Op 1 van de briefjes stond:'Hee Samantha, wat vind je van Justin je bent op hem hè? Jaa ik weet het wel hoor!' Demi gooide een briefje voor me terug toen ze het had weggegooid naar de jongens zei ze 'Sam trek je er niets van aan, het zijn jongens en ze schrijven dit alleen maar omdat je langs hem zit''Nou dat hoop ik dan maar''jij moest me nog iets vertellen zei je net''o jaa helemaal vergeten, kijk dit briefje vond ik in mijn locker.' Net toen ik dat zei liep Justin langs hij keek me aan en ik wist al wat dat voor een blik was, de blik van trek je er niks van aan!'.'Sam je hebt een aanbidder' riep Demi blij.'Nou zo blij ben ik niet ik weet niet eens wie het is, ik hoop maar dat het niet z'on softy is, maar een echte stoere jongen die van skateboarden houdt net als ik' riep ik keihard dat iedereen in de aula het kon horen. Gelukkig keek niemand alleen het groepje jongens! waaronder Justin!
DEMI POV:
Ik was echt blij voor Sam ze had een aanbidder. Ik wist al bijna wie het was, die dat briefje had geschreven, ik denk 1 van die jongens uit dat groepje daar waar Justin bij zit. Waarom zouden ze anders steeds briefjes naar Sam gooien met 'jij bent op Justin he?'..
Ik denk dat 1 van die jongens stiekem dat briefje in haar locker heeft gegooid maar dat zeg ik niet want dan gaat ze denken da het Jusitn was want die was toen ineens een lesuur weg.. Nee, Justin kan het niet zijn. Hij heeft zoveel meiden om hem heen alleen omdat hij beroemd is. Hij zal wel met 1 van de populaire meiden willen. Sam en ik zijn niet echt populair!
Wat vinden jullie?
lieve reacties?
maar jaa.
Reageer (7)
veder:)
1 decennium geledendoorgaan
1 decennium geleden