Foto bij slaapfeestje

Os en Didi liepen de meisjesbungalow in. 'Heey wat komen jullie hier doen' vroeg Mellanie. 'We komen hier voor het slaapfeestje' zei Didi blij. 'Een slaapfeestje lijkt me geen goed idee' zei Mellanie. 'Ik heb afleiding nodig om even niet aan Stef te denken, dus laat het slaapfeestje maar beginnen' zei Femke. Didi, Os en Paula gingen even naar de slaapkamer. ze pakte de matrassen en legde ze in de woonkamer. Femke ging naar Didi toe om hem iets te vragen. 'Didi ik denk dat er iets met Stef is gebeurd, ik ga op onderzoek uit en wil je meehelpen?'. Mellanie kwam er even bijstaan met een kan ranja en ze vroeg 'willen jullie ranja'. 'Ja is goed' zei Femke. Mellanie had ranja ingeschonken en liep weer weg. 'Femke ik wil heel graag meehelpen zullen we morgen beginnen' zei Didi. 'Ja, is goed' zei Femke. Ze liepen weer naar de rest. Ze gingen allemaal even omstebeurd de pyjama in de badkamer. 15 minuten later had iedereen de pyjama aan. Ze gingen allemaal op de matrassen zitten. Didi pakte een kussen en ging er mee gooien en even later was er een kussengevecht.Daarna gingen ze allemaal spookverhalen vertellen. Toen ze allemaal één spookverhaal hadden vertelt, toen zei Femke 'het is al 12 uur en we moeten morgen om 8 uur werken'. 'Oké, zullen we dan gaan slapen' zei Paula. ' Oké zei Femke. Ze gingen allemaal liggen en slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen