027 Jamie
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Snel verder! <333333333
1 decennium geledenIk zou bijna denken dat Jamie een beetje jaloers begint te worden...
1 decennium geleden^^ ik ga echt dood van het lachen 1 decennium geleden
Thorin en Zaar zijn schattig alltwee, maar ook Bilbo! Hopelijk wordt Zaar een echte vechtbabe snel verder! x
1 decennium geledenWauw... Nu wil ik met een auto in Middle-Earth zijn. Ik zou zonder enige moeite Mordor inkomen... En Azog zou een erg coole manier aanleren om te moorden (Maar helaas voor hem zal hij zelf al sneuvelen voordat hij op kan staan. Bovendien weet die leeghoofd niet eens hoe je zo'n ding moet bouwen. Tss)
1 decennium geledenEn het lijkt me echt super gaaf dat Zara een vechtmachine word als de orks komen. Een ork minder, twee ork minder, en uiteindelijk de hele troep uitgemoord. Muwahahahaaa! (Ik weet dat het bovennatuurlijk is om een hele troep uit te moorden zonder een monster te zijn, maar boeie. Ik ben team Zara! Go Zaar!)
Snel verder please *Pruillipje*