Foto bij de verdrietige Femke

'Oh de vader van Stef had gebeld dat hij dit jaar niet kwam' zei Freddy. 'pap dat kan niet' zei Femke. 'Ja, waarom zou dat niet kunnen Femke'. 'Omdat uhm nee laat maar'. Freddy zei 'oké, we gaan de taken verdelen Femke schoonmaakster, Bo bediening samen met Paula, Os animator, Mellanie receptie, Didi poolboy en nu ga maar naar de bungalows om de koffers uit te pakken.' Ze liepen naar de bungalows. In de meisjesbungalow. 'Meiden vinden jullie het niet een beetje vreemd dat de vader van Stef had gebeld' zei Femke. 'Misschien is hij terug naar zijn planeet'zei Paula. 'Maar dat kan niet, ik wil dat hij hier is' zei Femke. Femke begint te huilen. Paula en Bo gaan haar even troosten. Mellanie was te druk bezig met haar koffers uitpakken dat ze niet had gezien dat Femke huilde. Mellanie draaide zich toen om en zag dat Femke huilde en ze zei'kom is hier meissie'. Ze zaten Femke allemaal te troosten. In de jongensbungalow. 'Nu zijn we maar met zijn tweeën' zei Didi. 'Ik heb wel een idee zullen we vandaag bij de meisjes in de bungalow slapen' zei Os. 'Oké, kom we gaan dan naar de meisjesbungalow' zei Didi. Ze liepen de bungalow uit op weg naar de meisjesbungalow.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen