Michelle l'Oreal
Naam: Michelle L'Oreal
Leeftijd: 23
Verjaardag: 19 februari
Geslacht: vrouw
Familie: Michelle is door haar stiefmoeder vervloekt. Haar biologische moeder is jong gestorven en haar vader zit bij zijn nieuwe vrouw onder de plak. Hij ziet niet wie ze werkelijk is.
Soort wezen: Michelle is als mens geboren, maar door haar stiefmoeder vervloekt. Wanneer haar huid in contact met water komt, begint ze te transformeren. Als ze volledig onder water is, verandert ze in een monster. Dan krijgt ze een blackout en weet ze niet wat ze doet.
Nationaliteit: Frans
Karaktereigenschappen: Michelle is gevlucht toen ze erachter kwam waarin ze was veranderd. Ze verafschuwt wie ze is. Ze weet hoe ze er als monster uit ziet, maar de schade die ze dan aanricht is hetgeen waar ze het meest mee worstelt.
Ze is heel erg lief en gevoelig, maar vindt het moeilijk om anderen te vertrouwen, bang dat ze haar zullen laten stikken als ze ontdekken welk geheim ze bij zich draagt.
Het stadsbestuur weet evenmin dat ze volledig transformeert: ze heeft laten zien dat haar huid veranderd, maar dat dat ook voor haar karakter geldt, heeft ze bewust buiten beschouwing gelaten.
Over andere zaken is Michelle heel erg eerlijk. Ze zou nooit iemand kwaad doen en stelt het welzijn van anderen vaak boven dat van haar. Ze heeft een betoverende glimlach, die haar nog mooier maakt dan ze dan is - een van de redenen dat haar stiefmoeder jaloers was.
Hobby’s: Michelle kan goed dansen en dat is eigenlijk het enige waarin ze helemaal zichzelf kan zijn en zichzelf even weet te bevrijden van haar twijfels en angsten.
Er zijn nog geen reacties.