Leona
Naam: Leona
Leeftijd: 27
Verjaardag: 1 januari
Geslacht: vrouw
Familie: Leona heeft haar familie al jaren niet meer gezien. Op haar zeventiende werd ze verliefd op een mens en ze gingen samen op zoek waar ze wel werden geaccepteerd. Die plaats hebben ze nooit gevonden en haar vriend heeft haar uiteindelijk na vijf jaar verlaten en ging er met een gewoon meisje vandoor. Leona’s hart was gebroken en vluchtte weg nadat de jacht op haar geopend was. Uiteindelijk hoorde ze van een oude weerwolvin dat er een eiland bestond waar vreemde wezens woonden en is ze hiernaartoe gegaan.
Soort wezen: Leona is een trol. Een log wezen dat erg onhandig is weinig nadenkt.
Nationaliteit: Fins
Karaktereigenschappen: Leona is erg onhandig, stoot vaak dingen of laat dingen vallen. Ze is heel erg onzeker doordat mensen altijd jacht op haar hebben gemaakt en voelt zich niet echt geliefd. Toch is ze een vechter en blijft ze hopen op een beter bestaan, die ze hier deels heeft opgebouwd. Ze is niet trots op haar trollenbestaan en doet haar best om te laten merken dat niet alle trollen ongemanierd en agressief zijn. Leona heeft een groot hart en zou graag mensen lief willen hebben, want ze mist de liefde in haar leven. Leona kan heel vastberaden zijn en laat zich niet zomaar iets op de mouw spelden. Ze is achterdochtig en altijd bang dat mensen haar in de val willen laten lopen, waardoor ze – voor een trol – altijd goed op dingen is voorbereid. Ze is moedig als ze daarvoor de gelegenheid krijgt, maar andere wezens laten het liefst niet veel aan haar over.
Hobby’s: koken en kleien.
Er zijn nog geen reacties.