Foto bij Chapter 45

Nerveus bijt ik op de binnenkant van mijn wang terwijl ik de behoefte heb hier zo snel mogelijk te verdwijnen. Met een lijf vol gebombardeerd met zenuwen maak ik mij voet voor voet, stap voor stap, een weg naar boven. Zelfs nu kijkt de trap mij een grote grijns aan. Ik heb een hekel aan die trap. Eerst brengt het me niet snel genoeg naar boven en nu lijkt het een weg naar hel. Mijn handen trillen en ik krijg het steeds meer benauwd. Ik heb er geen idee van of dat nu ligt aan de vele treden die ik al heb gelopen, of door het doel wat ik mijzelf heb opgelegd, het is in ieder geval niet fijn. Pas op het moment dat ik er was keek ik nog even achter mij om, maar nee, er is geen kans dat ik terugga. Met een laatste teug verse lucht laat ik mijn hand omhoog gaan en laat ik mijn knokkels langzaam op de deur neerkomen. Nu is het wachten.... Alsof je de wijzers van de klok langzaam hoort wegtikken. Alsof je je bewust bent van elke seconde. Mijn ingehouden adem laat ik er zacht maar trillerig uitkomen zodra ik merkte dat ik voor niks ben gekomen. Net voor ik mij wilde omdraaien hoorde ik een schuifelend geluid vanachter de deur komen. Het heeft me drie dagen gekost om mijzelf over te halen hier naartoe te komen en nu begin ik mijzelf af te vragen of dat wel een goed idee is geweest . Het is nu toch te laat om me om te draaien. Even hoor ik de sleutel in het slot, waarna ik de deur open zag gaan tot ik oog in oog stond met hem.

Een wat ingevallen gezicht, roodomrande ogen en een warrige uitstraling staan recht tegenover me. Ik zie hem een aantal keer knipperen met zijn ogen en het lijkt alsof de lucht uit mijn borst is geslagen. Nu pas heb ik door hoeveel ik hem heb gemist. Ik zag zijn lippen mijn naam playbacken en meer dan stokstijf blijven staan kan ik niet. Ook hij schijnt niet te weten wat hij moet doen en onzeker zet ik toch een stap vooruit tot ik in de o zo bekende gang sta. Rustig stap ik vooruit, langs hem heen en ik wist dat ik iets moet zeggen. Direct draaide ik mij om, maar ik had schijnbaar niet in de gaten gehad dat Harry al achter mij aan was gelopen en zich daardoor nu op minder dan tien centimeter van mij vandaan bevond. De spanning was nu zelfs in de lucht tussen ons in te vinden en toen ik hem in zijn ogen aankeek zag ik dat wij allebei aan hetzelfde dachten. Ik wil hem en hij wilt mij...

Zonder een woord tegen elkaar gezegd te hebben drukt hij zijn mond hard op de mijne en ik wil hem alleen maar dichter naar mij toe trekken. Zijn smaak, zijn geur en zijn lichaam, ik heb het allemaal gemist. Hongerig laat ik zijn tong mijn mond in komen en terwijl ik mijn hand in zijn haar vastzet duwt hij mij richting de muur toe. Ik duw zijn blouse van zijn schouders af, waarna hij mijn shirt over mij heen trekt en gelijk mijn borsten begint te masseren door mijn bh heen. Mijn handen laat ik verlangend over zijn borst heen gaan en wanneer hij mij optilt sla ik direct mijn benen stevig om zijn heupen heen. Hij loopt in een stevige tred naar het bed toe waar hij mij op laat vallen waardoor ik lichtjes weer terug veer. Niet dat ik er lang alleen lig, want al snel voegt hij zich bij me en hangt half over mij heen. Hij blijft me aanhoudend zoenen, maar nadat ik hem al een tijdje aan mijn bh-sluitinkje heb voelen trekken verlaat er toch een vloek uit zijn mond. Met mijn tanden zet ik een klein beetje in zijn onderlip waarna ik met een hand de sluiting open maak. Mompelend schuift Harry mijn bh van mijn schouders af en begint een reeks van kleine kusjes van mijn nek naar mijn borsten toe. Toen hij zijn lippen echter om mijn borsten sloot kromde ik mijn rug door het heerlijke gevoel dat door mijn lichaam schoot. Alles kwam samen op dat ene punt in mijn onderlichaam en Harry wist dat maar al te goed. Hij schoof zijn hand in mijn broek en toen ik zijn hand over mijn clitoris voelde gaan kon ik een kreun onmogelijk aan. Ik hunker naar zijn aanraking, maar ik hunker nog meer om hem in mij te voelen. Voor ik zijn riem lostrek en zijn broek aan het wegduwen ben, stroopt hij mijn broek eerst van mijn benen af tot ik enkel nog een hipster aan had en hij uiteindelijk enkel een bokser. Deze lagen daarentegen net zo snel als de rest van onze kleren op de grond. Voordat hij in mij glijdt veegt hij een plukje haar vanuit mijn gezicht en kijkt me doordringend aan. De gehele tijd kijk ik hem smachtend aan, maar zodra ik hem dieper in me voel komen sluit ik genietend mijn ogen.
Ritmisch glijdt hij in en uit mij en als een melodie volg ik hem. Het kan minuten hebben geduurd, maar ook uren. Wat ik daarentegen wel zeker weet is dat toen ik klaar kwam, de wereld uit elkaar leek te spatten. Alsof er een regen van sterrenstof naar beneden kwam die ons samen met ons zweet en gekreun omringden. Uitgeput lag hij op mijn borst. 'I love you' fluisterde ik zacht terwijl mijn borst haar rustige ademhaling probeerde terug te halen. 'I loved you yesterday, I love you today and I will love you forever Amelia. Don't ever leave me again.'
'I promise.'

Sorry dat het wat langer duurde maar hierij het volgende hoofdstuk =D
Happy?

Reageer (5)

  • Chair

    Rawr, haha.

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Ik was al bang dat Harry echt vreemd was gegaan. Gelukkig is dat niet zo.

    1 decennium geleden
  • Peperoni

    N'awww, ik denk dat ik dit in een sneltrein heb gelezen. SNEL VERDER :Y)

    1 decennium geleden
  • saraaah

    aw! snel verder! xo

    1 decennium geleden
  • MarcelStyles

    Yes, I'm very very happy.
    Snel verder love! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen