Foto bij -7-

*voelt zich extreem schuldig voor de te lange tijd dat ze niet online geweest is*

binnen de kortste keren waren de "plannen" rond.
'Dit is geen plan te noemen!' ook Izzy was de draad kwijt geraakt in de bizarre situatie.
'We zullen wel moeten. ik heb geen zin om aan de Kloof uit te leggen wat een mislukte betovering van Magnus voor ravage aanricht.'
Magnus wierp een blik omhoog. 'Zoveelste keer, de betovering was goed. hij raakte alleen uitgewerkt en dat kreng was er te snel vandoor om te herstellen.'
*zucht van iedereen*
'Wat zeggen we tegen Simon?' Clary doorbrak de stilte. 'Straks heeft hij ons nodig ofzo en zijn we weg.'
Izzy kwam met een voorstel. 'Anders blijven wij hier. stel dat dat hybride ding langs komt, dan zijn wij er nog.'
vragend keek ze naar de rest.
schoorvoetend gaven Alec en Jace toe, bezorgt om zus en vriendin.
'Hup, naar de wapenkamer iedereen!' Magnus sprong overeind. 'Hoe eerder we weg zijn, hoe beter.'
'Hoe eerder dit voorbij is, hoe beter zul je bedoelen.'

even later had iedereen alles.
'Kom zo snel mogelijk terug!' fluisterde Clary na een laatste, lange kus met Jace.
met zijn voorhoofd tegen het hare beloofde hij het.
'Kom,' Alec en Magnus keken vanuit de deuropening. 'We zijn met een beetje geluk morgen al terug.'
met tegenzin draaide Jace zich weg van Clary en Izzy. 'Ik blijf erbij dat een normalo in een kat veranderen een veel beter plan is.'

Reageer (2)

  • JemCarstairs

    'Ik blijf erbij dat een normalo in een kat veranderen een veel beter plan is.'


    klinkt inderdaad als een goed plan xdd

    1 decennium geleden
  • Strawhat

    Hahahahahahaha :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen