Foto bij 41.

Harry.


'Er is een wonder gebeurd!' zei Eleanor vrolijk en ze kwam de woonkamer van de jongens in gelopen.
De lads keken haar verbaasd aan. Waarom was zo vrolijk? En wat was dat wonder waar ze het over had?
'Eleanor, wat is er aan de hand?' vroeg Louis verbaasd. De verbazing was van alle gezichten af te lezen.
'Misschien heeft ze de jackpot gewonnen?' gokte Zayn.
Niall schudde zijn hoofd. 'Ik denk dat ze zwanger is,'
Louis zuchtte, 'Nee, absoluut niet. We doen het altijd veilig,'
'Te veel info, Lou...' zei Zayn lachend.
'Wat dacht je van dat ze gevraagd is voor Victoria's Secret,' stelde Harry voor. Nu ze toch allemaal aan het gokken waren, kon hij net zo goed mee doen.
Louis sprong overeind. 'Ja, daar ben ik voor!'
Eleanor kuchte. 'Mag ik misschien zélf zeggen wat er aan de hand is?'
De vijf jongens keken Eleanor aan. Er klonk een instemmend geluid en Eleanor glimlachte dankbaar.
'Dankje, jongens. Mijn nichtje heeft haar amandelen laten knippen en ze waren een stukje vergeten, dus moet ze een nachtje blijven. Zodat ze morgenochtend het resterende deel kunnen knippen. Dus ik dacht, Hanna is fan van One Direction en waarom brengt Harry van One Direction haar geen bezoekje?'
Harry wist niet wat hij hoorde. Dit was geweldig. Wel zielig voor Hanna, maar toch geweldig. Hij kon Anna zien! Harry sprong op en vloog Eleanor om haar hals.
'Eleanor je bent geweldig! Ik kan je wel zoenen!' zei hij vrolijk. Meteen werd hij van Eleanor weggetrokken. Harry keek Louis verbaasd aan. Waarom had hij hem bij Eleanor weg getrokken?
'Pardon. Dit is míjn vriendin. Afblijven dus en niet zoenen!' zei Louis, hij probeerde boos te kijken wat niet lukte.
Harry lachte. 'Sorry Lou, ik beloof het niet meer te doen,'

Reageer (3)

  • HarrysWife

    haha lol, ik zie nu dat ik deze al gelezen had terwijl ik die ervoor nog helemaal niet gelezen heb!
    Geen wonder dat ik er de vorige keer niets van snapte stiekem!

    1 decennium geleden
  • MissUnicorn

    First story ever waar Eleanor geen achterbakse bitch is, jippie :D

    1 decennium geleden
  • HarrysWife

    I LOVE ELEANOR !! <33
    en dit verhaal (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen