Foto bij 40.

Lilly.


Wat dacht Harry wel niet? Anna ligt al twee weken in coma en nu vond hij het wel tijd om te gaan bellen.
'Wie was dat?' vroeg Harry, Anna's broer, aan haar.
Lilly zuchtte. 'Een jongen,'
Prins Charles, Lilly moest hem "gewoon" Charles noemen, snoof. 'Een jongen en wat wilde hij?'
'Hij wilde haar zien,' antwoordde Lilly en keek weer naar Anna. 'Hazz mist je, de lul dat hij is. Wedden dat hij al met tien andere meiden heeft geslapen in de tussentijd dat jullie elkaar voor het laatst hebben gezien,' zei Lilly zacht tegen haar beste vriendin.
'Vindt Anna hem leuk?' vroeg Charles verder. Kruisverhoor gesignaleerd!
Lilly knikte. 'Ja, heel erg,'
Harry mengde zich in het gesprek. 'Laat die jongen dan komen,'
Charles en Lilly snoven tegelijk verontwaardigd. 'Geen spraken van,' zei Charles.
'Hoe heet hij?' vroeg Kate. Kate was hier bijna even vaak als Lilly. Je kon echt zien dat Kate om Anna gaf. En even over Kate zelf, wat was zij knap! Collin was hier dus ook vaak te vinden als Kate hier was, jongens.
'Harry Styles,' antwoordde Lilly.
Kate's mond viel verbaasd open. 'Dé Harry Styles?'
Lilly knikte.
Kate keek naar Anna. 'Niet verkeerd, Anna,'
Lilly giechelde. William, Harry en Charles zuchtten. 'Een popster, natuurlijk,' zei Charles.
'De grootste mannelijke slet van dit moment,' zei William afkeurend.
'Ach lieverd, niet zo zeuren. Hij is gewoon snel verliefd,' zei Kate tegen William.
'Zo lang hij Anna maar geen pijn doet,' zei William nors.
'Dan moet ze wel eerst wakker worden,' zei Harry en hij zuchtte diep.

Hoofdstuk 40 al weer! (hoera)

Reageer (2)

  • HarrysWife

    aah wat zijn ze zielig over Harry..

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Kate is geweldig! Haha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen