Foto bij 31.

Anna.


Anna en Lilly keken toe hoe Collin naar de twee vrouwen liep en met ze praatte. Niet veel later liepen de vrouwen weg en ging Collin aan het meer zitten. Hij pakte zijn mobiel en sms'te iemand, in ieder geval zo leek het.
'Ann, kijk de vrouwen! Ze zitten daar Collin te begluren,' waarschuwde Lilly.
'We moeten hem snel whatsappen,' antwoordde Anna en pakte haar mobiel van de grond. Ze whatsappte hem snel dat hij niet naar hun moest komen of naar het huis van haar tantes.
En dat de vrouwen hem in de gaten hielden, niet te vergeten.
Al snel kreeg Anna een berichtje terug, terwijl Lilly de vrouwen in de gaten hield.
"Ik blijf gewoon hier zitten en ik speel wel Flappy Bird ofzo. Ff m'n highscore verbeteren. Haha. Ik heb tante Victoria ingelicht. Nog niets terug gehad. By the way, het zijn Petunia en Helena. Houd me op de hoogte en blijf daar aub zitten x Collin"
"Wij blijven hier, uiteraard. Lill houdt Petunia en Helena in de gaten. Ha! Ik ben gewoon beter in Flappy Bird x Anna"

'Het zijn Petunia en Helena,' deelde Anna mee.
Lilly knikte. 'Ze houden Collin scherp in de gaten. Als Collin gewoon richting Londen sturen, zijn ze hem binnen de kortste keren kwijt,' verklaarde Lilly simpel. 'Tante Elizabeth belt me,' deelde Lilly mee en nam op.
Na een kort gesprek hing zo op. 'Ze komen eraan, met politie,' zei Lilly.
'Lill, ze gaan weg!' zei Anna iets te hysterisch.
Lilly vloekte in zachtjes. 'En nu?'
Anna zuchtte, 'geen idee. Maar we zijn nu wel te laat,'
Lilly schudde haar hoofd. 'Niet, we volgen ze gewoon!'

Reageer (1)

  • DitMeisje

    Houd ze tegen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen