Foto bij 25.

Anna.


Het was een leuke en gezellige middag geweest bij Anna's familie. Ze was nu al verliefd op haar kleine neefje en haar broers waren heel aardig. Camilla was de enige die tegen viel. Zelfs Koningin Elizabeth was minder stijf!
's Avonds waren Collin en Lilly gekomen om te informeren hoe het was geweest.
'Tot ziens!' zei Anna haar vrienden ter afscheid. Collin en Lilly zwaaiden naar Anna. Anna deed de deur dicht en ging in de woonkamer zitten.
'Lieverd, gaat alles goed?' vroeg tante Victoria bezorgd.
Anna knikte, maar zo voelde ze zich niet. Ze had twee sterke armen om zich heen nodig, de armen van Harry.
'Je wilt naar de jongen toe, is het niet?' vroeg tante Victoria haar.
Anna knikte opnieuw. 'Ik mis hem, tante,' zei ze zacht.
Tante Victoria zuchtte en ging naast haar zitten. 'Het komt goed, dat beloof ik je. If everyting is not okay, then it is not the end,'
Anna glimlachte. 'Gaat u even mee wandelen?'
Tante Victoria knikte en stond op. Ze pakte een sjaal en bond die om haar nek. Tante Victoria was snel verkouden en zo probeerde ze dat te voorkomen.
'Tot straks,' zei Anna tegen haar twee overige tantes.
'Wees voorzichtig,' sprak tante Elizabeth.
'Ze heeft Vic bij, er kan niets gebeuren,' stelde tante Mary haar zus gerust.
Anna giechelde en volgde tante Victoria naar buiten.
Ze liepen een grote ronde en liepen tenslotte richting het meer, de lievelingsplek van Anna en niet de vergeten de plek waar ze Harry had ontmoet.
Ze kwamen in de buurt van het meer. Anna neuriede de melodie van "All of me" van John Legend.
Anna knipperde verbaasd met haar ogen. Op de plek waar Harry en zij hadden gezeten, was een hart gemaakt van rode rozen.

En nu met z'n allen: Awhh (flower)
Hoofdstuk 25 alweer, x

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen