Hoii!
Jemig, het is bijna een week geleden. Ik ben de laatste tijd gewoon zo druk vanwege werk en de Popavond, een optreden dat mijn muziekschool ieder jaar voor haar gitaar- en zangleerlingen organiseert en die woensdag a.s. us. Ik doe nu voor de derde keer mee en dit is de eerste keer dat ik ook moet zingen. Alleen één probleem. Ik was afgelopen week zo verkouden als maar kan en ik kon dus niet goed oefenen. Van mijn moeder mag ik tot dinsdag niet zingen om mijn stem te sparen omdat die vandaag al heel schor was, alleen ik moet ook oefenen omdat het liedje dat ik doe, Time After Time van Eva Cassidy, een hoge noot heeft en ik kan hem wel halen, maar dan moet ik wel goed inademen en zo.
En wie zit ik voor de gek te houden, ik was ook naar de Olympische Spelen aan het kijken. :P
In ieder geval, hier is eindelijk weer een stukje.
Trouwens, hoe was jullie Valentijn? Mine sucked! Mijn school organiseert altijd een rozenactie waarbij je voor één euro een roos kan geven aan iemand en dit is het eerste jaar sinds ik hier op school zit, ik zit in de vierde, dat ik geen roos heb gekregen. De afgelopen jaren gaf ik er altijd één aan mijn beste vriendin en zij aan mij maar we waren dit jaar allebei blut en als je dan al die anderen in school met rozen ziet, is dat niet leuk.
Daarbij heeft zelfs mijn eigen zus me laten zitten op mijn Pathetic Single Girls party laten zitten omdat ze een vriendje heeft en ik blijf altijd weer alleen achter. ): Jup, ik ben de enige vijftienjarige in de hele wereld die nog nooit van haar hele leven gezoend heeft. :(
Lots Of Love.
De Shout Out deze keer gaat naar Dutchie | One Direction van Demonio. Het verhaal is dan wel bijna afgelopen [D:] het heeft wel veel hoofdstukken en is serieus een heel leuk verhaal. Dus kijken!!
Congratz Louis met je nieuwe broertje en zusje!! Hij is eindelijk niet meer de enige jongen in zijn familie XD.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • SecretKey

    Jup, ik ben de enige vijftienjarige in de hele wereld die nog nooit van haar hele leven gezoend heeft

    wauw.. ik ben zeg maar ook 15 en ik heb ook nog nooit geziend... :/

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    16 hiero.
    Maar ik heb wel een stalker xD
    Niet dat ik daar bij mee ben, die dude is zo eng als t maar kan xD

    XxxSnelVerderXxx

    1 decennium geleden
  • MOTORMUIS

    Ik ben ook 15 en heb nog nooit een vriendje gehad.. :/

    Superverhaal!!! Veel beterschap en succes met je stem enzo!!!

    1 decennium geleden
  • AllDayDreams

    Hoezo het enige vijftienjarige meisje dat nog nooit gezoend heeft??
    Join the club!!
    Ik heb trouwens geen valentijsdag gevierd, maar Forever Alone Day (gezellig samen met mijn zusje)

    Snel verder xx

    1 decennium geleden
  • carlinnoss4

    Don't worry, ik ben18 en heb nog nooit gezoend laat staan dat ik een echte relatie gehad heb....
    Snel verderrrr :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen