Foto bij {67} Arena - Orlando Lumberjack

De volgende ochtend kijk ik even naar mijn strikken, en ik zie een Kip die zich laten vangen heeft.
Een kip! in de Arena! een kip!
Ik kom dichterbij, en ik zie dat het geen kip is zoals ik ken, maar een beest dat er op lijkt, wat minder voorkomt in de bossen van 12, een fazant.
Het beestje zal waarschijnlijk heel goed smaken.
Het is koud. Casim stelt voor om een vuurtje te maken.
Direct ben ik tegen dat voorstel, maar dan besef ik dat er nog maar 5 vijanden rondlopen.
Vulcan is zwaar gewond, maar het feit dat hij Benoit kan doden wil zeggen dat hij aan het genezen is.
De Beroeps laten niets van zich horen, en Casim denkt dat ze volop bezig zijn met De jongen met de baard uit district 3.
Die met zijn muts, je weet wel over wie ik het heb.
We maken een vuurtje, en roosteren de fazant.
Casim krijgt veel, en hij is extreem verwonderd. Hij zoekt nog wat naar geneeskundige kruiden en voedzame bessen.
Ik zie de kaart die ik in het bloedbad heb meegegrist op de grond liggen. Swaggerboy heeft dus gezien dat hij niet klopte.
Ik ben al in het centrale + zuidelijke + westelijke deel van de Arena geweest, dat volledig uit Woestijn en rotsen bestaat.
Nu begeven we ons in het oostelijke deel, hier ligt de Rivier, de doorwaadbare plaatsen, het bos.
Hoe Noordelijker we op zoek gaan naar kruiden en voedsel, hoe meer hoogteverschil er is, en hoe sterker het Relief vordert.
Ik wacht af. Op wat wacht ik af?
Op Jordan. Jordan.
Ik heb haar nodig om te overleven.
Ik wacht af, ook op Vulcan.
Ik wil mijn Dinamiet gebruiken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen