Foto bij -6-

heel erg bedankt voor 3 abo`s!
bijna was dit verhaal inactief gegaan wegens inspiratieloosheid maar had een ingeving^^
echt heel erg bedankt!
greatest plottwist ever^^

Al snel zaten Jace, Clary, Izzy, Alec en Magnus bij elkaar.
'Je hebt wat?!' ongelovig staarde ze allemaal naar de Warlock.
hij haalde nochelant zijn schouders op. 'Ik had aardig wat jaar geleden wat gedonder met een zooitje weerwolven.
eentje bleef irritant zijn en na ja, toen veranderde ik hem in een kat.'
met grote ogen staarde het hele spul Magnus aan.
'Je hebt een weerwolf in een kat veranderd...?!" bracht Clary moeizaam naar buiten.
'Dat zei ik net. ik had de betovering zo gedaan dat hij geen herinneringen van zijn "echte" leven had.'
'Zo iets als je bij mij gedaan had dus.'
'Ergens wel ja. maar het raakte uitgewerkt. hij vluchtte voordat ik de betovering opnieuw kon uitspreken.
hij zit nu dus vast in een halve waanzin slash weerwolf-kat gedaante.'
Alec keek wanhopig. 'Je zei dat Chairman Meow kwijt was! nu zitten we blijkbaar met een doorgedraaid weerwolfkatgeval!'
'We?' kuchte Jace.
'Chairman Meow is nog steeds kwijt.'
'Arg.'
'Maar wat doen we nu?'
'We' hoestaanval aan Jace` kant.
'keelsnoepje Jace?' Izzy keek zo onschuldig als ze kon.
'Ik denk dat die weerwolf wel geholpen moet worden. ik bedoel, hij is gevaarlijk zo.'
met een dodelijke blik op Alec stond Jace op. 'Laat me raden. dat wordt plannen maken en er vandoor.'
'Wat ken je me toch goed, Parabatai.' een duivels lachje van Alec.

Reageer (2)

  • Strawhat

    Lolololol

    1 decennium geleden
  • JemCarstairs

    Dit is geniaal! :) Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen