Het boek was oud en stoffig, het oude perkament voelde aan alsof het ieder moment uit elkaar kon vallen.
'Rebel Reece.. wie ben jij?' vroeg Peeta en hij staarde naar het boek, alsof hij zou antwoordde. Katniss gaf hem een blik en hij grijnsde 'Misschien antwoord ze wel... Misschien is het boek bezeten!' Grinnikte Peeta duister.
'Ja en ze vervult 3 wensen van je en heeft een goud pot aan het eind van de regenboog.' zei Katniss sarcastisch en ze pakte het boek van hem over. Ze hadden aan iedereen al gevraagd wat ze wisten, niemand antwoordde, iedereen leek haar te kennen.
'Gaan we het lezen?' vroeg Peeta en bekeek het boek aandachtig 'Het lijkt me geen goed plan, eigendom van Haymitch lezen, hij zei dat we het terug moesten zetten op de plek waar we het gevonden houden, en hij lijkt erg treurig sinds we hem dit boek hebben laten zien.'
'Sinds luister jij naar Haymitch?' zei Katniss scherp en ze opende het boek.

Eigendom van Rebel reece

stond er op de eerste pagina, ze sloeg de bladzijde om en bekeek de titel, de pagina was volgeschreven met een klein, zwart krullerig handschrift.

De Boete.

Reageer (1)

  • scarletwitch

    Wow. Super mooi geschreven!
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen