Foto bij Chapter 6

Harry Edward Styles

Een beetje gelaten hang ik op. Het voelt niet goed om haar zo te zien, ik snap er niks van. Ik leg mijn telefoon weer op mijn nachtkasje. Klop Klop. '' I'm here, mam. '' Langzaam word de krakkende deur geopend en staat mijn moeder met een bezorgd gezicht in de deuropening. Haar hoofd steekt iets naar voren zodat ze met haar hoofd net tussen het gluurtje van de deur kan. '' Is anything wrong ? '' informeert ze. Ik zucht dromerig mijn hoofd, wat haar niet een bepaald overtuigend gebaar geeft. '' Nothing much. '' mompel ik her maar achterna. Ze heeft nu de deur volledig geopend en gaat tegenover mij op mijn bed zitten. Haar hand legt ze op mijn arm en geeft een knijpje in mijn bovenbeen. '' I'm really glad that you came back. I missed you, darlin. '' Ze drukt een kus op mijn wang en staat weer op. '' Mom ? '' Ik geef haar geen tijd om antwoord te geven op deze vraag, en ga gelijk verder. '' What did I do wrong ? '' Ze fronst haar wenkbrauwen en kijkt me doordenkend aan. '' What is this all about ? '' Vraagt ze met een bezorgende blik in haar ogen. '' I talked to Garby, but she keeps affoiding me. Does she hate me ? '' Een kleine glimlach vormt zich op haar lippen terwijl ze met deze grijns naar de grond kijkt. '' I don't know about Garby, I haven't spoken to her since ages, but I guess there's no reason to hate you. Maybe she has a bad day. '' En met die woorden loopt ze mijn kamer weer uit. Ik tuit nadenkend mijn lippen en ga dan weer comfortabel op mijn bed liggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen