Foto bij -3-

gister Mortal instruments gekeken^^
tuurlijk moesten we eten in de laatste 20 minuten >_<

'Mijn voeten doen zeer.' met een pijnlijk gezicht plofte Clary neer op het dichtsbijzijnde bankje.
'Magnus, we zoeken nu al de hele dag.' Jace ging naast haar zitten. 'Waarschijnlijk is Chairman Meow overreden ofzo.'
Magnus` kattenogen vlamde op. 'Waag het eens dat nog eens te zeggen, Shadow hunter.'
Jace haalde zijn schouders op.
Alec kwam ook op het bankje zitten. 'Hoe moeilijk is het om een kat te vinden?!'
'Het is hier ook zo klein. en katten zijn natuurlijk ook niet snel ofzo.'
ook Alec keek Jace pissig aan en wende zich weer tot Magnus. 'Kan je hem echt niet tevoorschijn toveren?'
Magnus schudde zijn hoofd. 'Anders dan was hij hier nu wel. waar is die kat toch?!'
de zon stond al lager aan de hemel, langzaam viel de schemer in.
'Clary, kom.' Jace stond op en trok Clary overeind. 'We gaan terug naar het instituut. wat jullie doen, mij best zolang ik Alec morgen maar niet onder de glitter en dronken voor het instituut aan tref.'
Clary grinnikte en met Jace strompelde ze weg.

'Magnus, je hebt Chairman Meow toch niet perongeluk veranderd of iets.'
de Warlock schudde zijn hoofd. 'Ik heb echt geen flauw idee waar hij is..'
Alec kreunde gefrustreerd. 'Kan je niet gewoon een nieuwe kat nemen?'
'Nope.'
Alec kwam van het bankje. 'Kom op dan.'
Magnus pakte Alecs hand en grijnsde.
'Op zoek naar Chairman Meow.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen