Foto bij Chapter 3

Harry Edward Styles

Het zachte getik van de regen en wat diepe mannen stemmen is het enige geluid dat de bijzonder rustige bar maakt. Af en toe hoor ik mijn vriend, Louis, slikken maar verder is het gesprek stil. De bar zit ook niet echt vol, wat me verbaast aangezien het vrijdag avond is. Ik staar wat voor me uit en draai rondje om mijn glas. '' So, what do you think about your home town ? '' vraagt Louis om de stilte te verbreken. '' It changed a lot. '' Hij knikt wat mompelend. Mijn verveling begint al flink op de bouwen, als het deurbelletje rinkelt. Automatisch draaien we onze hoofden om. '' Kijk naar haar. '' fluistert hij met een afschuwende toon. Ik leg mijn blik op het meisje waar hij naar toewees. Ze draagt een oversixed, witte bloes met strakke jeans. Haar haar ligt warrig over haar schouders en haar ogen kijken zowel dronken als moe voor zich uit. Terwijl haar mond maar blijf bewegen zonder een enkel woord uit te brengen en ze zich al snel wegdraait. Dan stik ik bijna in mijn eigen speeksel. Geschrokken schiet ik naar voren als ik het gezicht zich helemaal naar me toedraait. '' Are you allright ? '' Ik knik nog nakuchend. Mijn pupillen draaien naar mijn ooghoeken om nog een blik van haar op te vangen maar ze zit met haar hoofd in haar haren. Hoe kan dit ? Die vraag blijf ik mezelf stellen, maar tot nu toe kan ik me nog niks voorstellen. Het enige wat ik me nog kan herinneren, is de zoete smaak van haar lippen. De lieve schittering in haar ogen die op een bepaalde manier telkens mijn aandacht trok. Elke glimlach, die ze overduidelijk nu liever voor zich houd. Dé liefde van mijn leven, waar is zij gebleven ? Wat is er gebeurt ?

Omg, sorry dat ik niks had gepost. Ik was héél druk met schoool enzo. Want tja, een vwo diploma is toch niet even gratis. haha. Ik hoop dat jullie het een goed stukje vinden. Ik wilde het namelijk niet afratelen omdat ik weinig tijd had. Dat zou het verhaal verpesten.

Reageer (1)

  • Dahlias

    School. -,-
    PAM PAM PAAAMMM.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen