Ik veeg het bloed van mijn gezicht weg, en kijk naar de verwonde Edmund en Lia. ze zijn doodop. de jongen uit 8 is kunnen weglopen.
Maar waar is Vulcan? 'Haha, die stommerik van een Vulcan heb ik een goed lesje geleerd he?' zegt Lia met leedvermaak.
Waarom is er nog geen kanonschot afgegaan? je hebt hem toch vermoord, Lia?' vraagt Edmund.
'wie, Orlando?' antwoord ze.
'Ja' zegt Edmund. Orlando is waarschijnlijk al kunnen vluchten, want hij is nergens te bekennen.
Er valt een pijnlijke stilte. 'En toen waren ze met 3' zingt Lia.
'Hehe' antwoord ik vrolijk , al wat aan het bekomen van de slag.
'Zou Vulcan het nog redden?' vraagt Edmund. 'Je weet nooit' antwoord ik.
'We moeten hier weg.' zegt Lia.
'En die Orlando dan? laten we hem gewoon lopen?' vraagt Edmund verbaasd.
'Hij kan ineens niet lopen' antwoord Lia geërgerd.
'Swaggerboy kan van deze gelegenheid gebruik maken en als hij nu dicht bij ons is zijn we over een uurjte dood.' concludeer ik.
Ik wil zo graag een pact vormen met Orlando, maar misschien is hij wel al dood.
'Kom, we zijn weg' besluit Edmund uiteindelijk.
'Wat doen we met Vulcan?' vraagt Lia.
'Ik weet het niet.' de zwartharige jongen schudt zijn hoofd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen