Hinderlaag hehe ;)

'Hahaha' hoor ik Edmund lachen samen met Vulcan, de jongens naderen, en komen sneller dichterbij.
Ik werp een voorzichtige blik op Bernice en Benoit, die heel geconcentreerd hun messen nemen.
Ik trek mijn kromzwaard en mijn sikkel uit mijn dubbele schede, ik heb ze nog bijna nooit kunnen gebruiken. het water klettert naar beneden,
en maskeert zo ons geluid. 'Haha, hoe dom kan je zijn, een vuurtje maken en dan zo veel etensporen achterlaten.' hoor ik op de achtergrond.
Ik geef een knipoog naar Bernice. 'Oeie, water' zegt Lia plots.
'We gaan er gewoon door. ' zegt Edmund.
Op het moment dat ze allemaal de rivier aan het doorwaden zijn springen we uit onze watervalgrot.
'Eeeek!' krijst Lia. Ik spring op haar en sla met mijn zwaard tegen haar hoofd. met een klop valt ze in het water.
'Verdrink ze!' roep ik naar Benoit, die met een mes in de aanslag Vulcan dood tracht te krijgen.
Ik zie bloed van Vulcan's hoofd druipen, dat kan onmogelijk alleen van Benoit zijn, er moet verzet zijn van de beroeps.
Ramon, de grote jongen uit 4 grijpt me vast, maar ik kan losspartelen, en ik zie dat Hij minder grip krijgt, en draai me om, en doorboor mijn zwaard in zijn maag.

Bernice snijdt zijn keel door, maar dan geeft Edmund haar een kopstoot.
Hij drukt haar naar beneden, zodat ze zal verdrinken. 'help haar!' schreeuw ik terwijl ik op Edmund afstorm.
'Helaba!' ik hoor hoe Lia me uitdaagt.
met mijn sikkel snijdt ik in haar been, en probeer ik te ontsnapen, maar Vulcan zijn zwaard komt op mijn hoofd terecht, en ik val naar beneden in het water.
Benoit neemt Ramon's bijl en hakt er mee op Vulcan zijn schouders. Het bloederige gedaante uit 1 wordt woest, en wil iedereen plots doden.
hij grijpt lia vast, en gooit ze tegen Benoit aan, die op Edmund afstormde.
Bernice komt boven water, en Duelleerd tegen Jordan, die moeiteloos haar buik doorboort, en in het water gooit.
Nu heeft ze geen kracht meer om boven te komen. Lia, Edmund, Vulcan en Jordan vormen een groep die ons probeert te omsingelen.
Alhoewel, ik zie dat Vulcan al geprobeerd heeft Lia te vermoorden en dat Jordan tegen haar zin vecht.
'En nu?' spot Edmund. Ik hak met mijn kromzwaard op hem in, zodat hij naar achter wankelt, en ik tracht Bernice naar boven te trekken, maar de beroeps doen er alles om om haar onder water te houden.
Benoit vecht zo hard als hij kan tegen Vulcan, en Edmund tegen mij. met Lia en Jordan er bij wordt het nog moelijker.
Ik schop ik Vulcan's maag terwijl ik Edmund's slag ontwijk. ik geef Lia nog een lap en boor mijn zwaard door Edmund's knie.
Verstijfd door pijn merk ik dat er een zwaard in mijn nog niet helemaal genezen been zit. het bloed druipt van mijn hoofd.
Ik zie dat dat ook bij Vulcan het geval is wanneer ik probeer Edmund te vermoorden en Bernice te redden, maar ze zijn te sterk.
Of eerder, Edmund is te sterk.

KNAL KNAL!!! de kanonschoten zijn het bewijs dat Ramon en Bernice dood zijn.
'Wegwezen!' schreeuwt Benoit. Zo snel als ik kan probeer ik weg te komen.
Vulcan, die in principe de snelste is strompelt, en ziet rood van het bloed.
Edmund is nog goed, en zal me weldra inhalen.
Zelfs Lia en Jordan lopen nog prima.
Ik zie hoe Benoit veel meters voor me uit loopt, en hoe ik mankend op de grond val.
'Aaargh!' kreun ik, wanneer mijn ogen toevallen en ik verstijfd op de grond lig in een plas bloed.
Doe alsof je dood bent, Orlando Lumberjack.
Jordan's stem klinkt zacht, en daarna blijf ik gewoon braafjes op de grond liggen. Is de aanval nu gelukt of niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen