'Dus, we roosteren onze konijntjes en kippetjes op het vuur, we lopen naar de kleine waterval die ik ietsje verder gezien heb,
houden ons daar schuil en laten de kippen en konijnboutjes achter, zodat ze een spoor hebben.
Ze moeten de beek doorwaden, terwijl wij ons daar schuilhouden. Dan hakken we er op los, en proberen we zo veel mogelijk te doden,
Ik weet dat het riskant is, maar we moeten het er op wagen.'
Wanneer Bernice klaar is met haar uitleg antwoord ik dat ik het prima vind, en na wat denken vindt Benoit het ook goed.
'Zitten ze wel op de juiste afstand van ons?' vraag ik. Bernice knikt, dus we kunnen aan onze hinderlaag beginnen.
'al de wapens meenemen' zegt Benoit tegen zichzelf. 'We moeten nu beginnen' commandeert Bernice ons.
'Oke!' zeg ik, klaar voor de hinderlaag.
Ik maak vlot een vuurtje, en rooster onze gevangen prooitjes er op. We eten terwijl we naar de beek trekken, klaar voor de aanval.
'Hehe, nu is er een vuur, én de geur van voedsel, hier moeten ze wel op af komen' meent Benoit.
'Zeker meneer' antwoord ik.
Hij lacht, en dan berijken we uiteindelijk de waterval.
Ik ga wat verder op wat kippenboutjes te droppen, en de geur zo te verspreiden.
we wassen ons volledig af zodat we zelf er niet naar ruiken. 'Kijk, er zit een grot onder de waterval!' zeg ik enthousiast.
'Echt Perfect!' antwoord benoit, terwijl te tweeling mij volgt.
Hier houden we ons schuil, en nu is het wachten tot de beroeps er zijn.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen